wie heeft een van beide auto's bekeken in Hardenberg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 16:55 #1090910 door V700 register
Hallo Mensen.
Is er toevallig iemand bij een van deze auto's wezen kijken?
link.marktplaats.nl/513884039
link.marktplaats.nl/516303281
 [EDIT MODERATOR] MP links ingekort [END MODERATOR]
Ik heb net gebeld maar ik word er niet wijzer van. lastigs als men niet goed nederlands spreekt.
Ik hoop dat er al iemand is wezen kijken en op heel dicht in de buurt woont. Dan kan ik mogelijk 300 km rijden besparen of niet

bij voorbaat dank

ronny lucassen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 17:04 #1343644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ronny
Ronny, heb je MP links ingekort. Ipv dat het adres in je browser kopieert, geeft Marktplaats aan de rechterzijde van het scherm, onder de biedingen, een "link naar advertentie". Die is een stuk korter dan wat in je browser staat. Vind ze aardig aan de prijs. Het lijkt meer op een handelaar voor de centen dan op een liefhebber.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 17:09 #1343646 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt ik zie wat ik fout
klopt ik zie wat ik fout gedaan heb, ik vind de prijs te doen maar dan moeten ze wel perfect zijn, het nadeel van de grijze is dat hij maar een 2.0l motor heeft.
ik ben nu al een tijdje aan het zoeken maar het valt tegen wat er te koop is voor een redelijke prijs.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 17:53 #1343651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is altijd zo.. Als je
Dat is altijd zo..Als je iets zoekt, dan vindt je het niet, wanneer wel is het te duur.En dan heb je eindelijk het object voor een redelijke prijs... dan zie je de volgende dag 2 of meerdere ´´perfecte´´ koopjesDat heb ik tenminste.. ik ben niet voor het geluk geboren

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 18:01 #1343653 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Bekend
Jolio ken ik, dwz ben ik een paar jaar geleden eens wezen buurten. Aardige man, autoliefhebber.
Hij heeft een lijntje met Finland, daar zullen deze auto's ook vandaan komen, zeker de 2.0 liter. De auto's ken ik niet, indertijd had hij harde, maar niet heel fraaie 240's staan. En allerlei VW's.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 18:21 #1343655 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic auto's hardenberg
ik kan er wel even langs gaan het is voor mij toch maar enkele kilometers.
maar het bedrijf zelf vind ik wel een beetje vaag heb er ook al is een auto bekeken en werd er niet veel wijzer van, geen historie e.d en heb er veel auto's zien komen als wrakken en die stonden een week later mooi gepoetst vooraan maarja dat zegt natuurlijk niets.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 20:47 #1343688 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jolio auto's
ongeveer een half jaar geleden heb ik bij Jolio (da's zijn voornaam) een 740 sedan gekocht uit '86. De auto was uit Finland geimporteerd en is door mij aardig onder handen genomen vwb. onderhoud en vervanging van het interieur. Verder bevalt de auto mij prima en heb ik de indruk gekregen dat Jolio goed weet waar hij het over heeft wat volvo's betreft, dit ondanks zijn af en toe wat gebrekkig nederlands.De prijs die ik heb betaald was marktconform en was onderhandelbaar.
Joop Kok

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 21:14 #1343690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wel een eigenaardige
wel een eigenaardige koopman, een website met daarop een aantal merken maar van geen enkel merk is er een auto beschikbaar.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2012 22:44 #1343708 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Kan zijn.
Wat mij wel opvalt, het zijn 2 belastingvrije Estates (oude neuzen). Toch vrij uniek denk ik dan. En wat dacht je van die 2 Toyota`s....  Da`s ook geen alledaags verschijnsel, zeker niet in die uitvoering/staat. De verkoper weet volgens mij wel wat de "snoepies" onder de liefhebbers/kenners zijn...  Of heb ik het mis...?

Moderators: Jerry Stam