GRRRRRR..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 20:14 #1090882
door V700 register
GRRRRRR.......... is gemaakt door V700 register
Net voor de 2e keer in 2 weken een ander stuurhuis gemonteerd.
2 weken geleden een gebruikt stuurhuis hier gekocht, gemonteerd (2 uur werk) en uitgelijnd.
3 dgn later reservoir leeg, beide kanten van het stuurhuis lek (grrrrr..... K....)
Twijfel, wat nu ? er moet een andere in maar de 940 net gekocht, koppeling vervangen, uitlaat vervangen, remblokken vervangen, beurtje, kleppen stellen enz, enz.
Timen gesproken, heeft gereviseerde tegen een goede prijs, 120 km rijden ..... wordt de auto wel erg duur na alle bovenstaande reparaties.
Toch maar weer een gebruikte op de kop getikt bij VOMD in Dordrecht in de hoop dat het nu wel goed gaat.
Net gemonteerd (1 uur en 10 min. je wordt er handig in) en maar weer afwachten.
2 weken geleden een gebruikt stuurhuis hier gekocht, gemonteerd (2 uur werk) en uitgelijnd.
3 dgn later reservoir leeg, beide kanten van het stuurhuis lek (grrrrr..... K....)
Twijfel, wat nu ? er moet een andere in maar de 940 net gekocht, koppeling vervangen, uitlaat vervangen, remblokken vervangen, beurtje, kleppen stellen enz, enz.
Timen gesproken, heeft gereviseerde tegen een goede prijs, 120 km rijden ..... wordt de auto wel erg duur na alle bovenstaande reparaties.
Toch maar weer een gebruikte op de kop getikt bij VOMD in Dordrecht in de hoop dat het nu wel goed gaat.
Net gemonteerd (1 uur en 10 min. je wordt er handig in) en maar weer afwachten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:24 #1343415
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervelend
Vervelend als dat je overkomt. Dat is dan ook geen klein lekje, zou toch even een babbeltje maken met de verkoper. Als die hem zelf gedemonteerd heeft moest het toch wel opvallen lijkt me. Maar misschien ook wel niet, ik dacht ook dat die eronder zat wel ok was. Je kunt jezelf gelukkig prijzen dat je er handig in bent, dan kost het je alleen het materiaal. Als je nu toch een stuurhuis over hebt kun je die uit elkaar halen om te kijken wat er nu eigenlijk aan lekt. Wie weet zijn het toch alleen een stel keerringen die vervangen moeten worden... Succes ermee ik hoop dat die nieuwe zich wel goed houdt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:54 #1343420
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey Maarten,
Bedankt, maar
Hey Maarten,
Bedankt, maar open halen van het stuurhuis zal me nog wel lukken maar lekvrij in elkaar zetten is toch ff iets anders, ik heb geen speciaal gereedschap om dat te doen.
Daarom was de gereviseerde van Timen geen gek idee, maar ja, dan wordt die 940 toch weer een dure !!!
Hij rijdt overigens perfect, laten we het er maar op houden dat het een valse start was.
groet.
Bedankt, maar open halen van het stuurhuis zal me nog wel lukken maar lekvrij in elkaar zetten is toch ff iets anders, ik heb geen speciaal gereedschap om dat te doen.
Daarom was de gereviseerde van Timen geen gek idee, maar ja, dan wordt die 940 toch weer een dure !!!
Hij rijdt overigens perfect, laten we het er maar op houden dat het een valse start was.
groet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:57 #1343421
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic werkje
Op mijn werk halen wij regelmatig cillinders uit elkaar omdat ze lekken en worden de keerringen en andere bussen (of wat ook maar nodig is) vervangen, dit stuurhuis is te revisieren in mijn ogen, ik heb het nog niet gedaan (een stuurhuis) maar als de tijd er een keer voor is wil ik er wel een gaan aanpakken en op reserve houden voor Mr Bleu.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 22:17 #1343425
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben ooit begonnen aan een
Ben ooit begonnen aan een stuurhuis van een 240 maar heb hem uiteindelijk aan de oudijzerboer meegegeven omdat hij te ver ingelopen was.
Heb nu dus 2 lekkende van en 940 liggen en zag op de site van VOMD dat zij revisiesetjes leverde en ga toch nog een poging wagen denk ik.
Heb nu dus 2 lekkende van en 940 liggen en zag op de site van VOMD dat zij revisiesetjes leverde en ga toch nog een poging wagen denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 22:36 #1343427
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic yup
Je kan het 1 keer verknallen en bij de 2de het op de goeie manier doen,maar welke dat is zou ik zo 1,2,3 ook niet weten, maar wil het ook n keer gedaan hebben.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 19:52 #1344275
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eindelijk !!!
Het nu gemonteerde stuurhuis is dicht !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 22:23 #1344303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi
Mooi dat je dat gelukt is, heb je ook een soort van reportage gemaakt voor op de site hier? want dat zou helemaal mooi zijn.
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam