Huidige Carglassreclame: m.i. uiterst iritant.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het ergste vind ik nog, dat iedereen van buiten de randstad die naar "Hilversum/Aalsmeer" willen, naar de logopedist gestuurd wordt, terwijl mensen uit de randstad gewoon gebrekkig Nederlands mogen praten op TV.
En dan heb je ook nog mevrouw Zijlaart. Vroeger sprak ze als een boerin, tegenwoordig als een Rotterdamse.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="" target="_blank">Ik zeg carglass West Vlams
<a href="">
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nederlands tweede taal..
De andere talen vind ik wel te begrijpen overigens.
Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hebben in Duitsland ( consumentenprogramma op tv) geexperimenteerd met een sterretje in de ruit en de kachel er vol op gezet. Niks aan de hand dus.
Toen auto langdurig in een vriescel en weer kachel volle kracht. Niks aan de hand, sterretje blijft sterretje.
Vervolgens een proftennisser aan de slag met de ruit. De ballen er volle kracht ( 80 kmh ) tegen aan...... weer niks aan de hand tot........ie het sterretje vol raakte en er minuscule haarscheurtjes onstonden.
In wat voor taal of dialect dan ook . Carrglass lult uit zijn nek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat, wisten de Belgen allang...
groet Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was verder een slecht en zeurderig itempje, eigenlijk zoals alles bij Kassa sinds die nieuwe presentatrice
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad. Carglass bestaat voor een belangrijk deel op de onwetendheid en angst van mensen.zesnegennul schreef : Het meest irritante aan de Carglass reclame is dat ie volstrekt onwaar is.
Ze hebben in Duitsland ( consumentenprogramma op tv) geexperimenteerd met een sterretje in de ruit en de kachel er vol op gezet. Niks aan de hand dus.
Toen auto langdurig in een vriescel en weer kachel volle kracht. Niks aan de hand, sterretje blijft sterretje.
Vervolgens een proftennisser aan de slag met de ruit. De ballen er volle kracht ( 80 kmh ) tegen aan...... weer niks aan de hand tot........ie het sterretje vol raakte en er minuscule haarscheurtjes onstonden.
In wat voor taal of dialect dan ook . Carrglass lult uit zijn nek
Als de ruit scheurt is het vroeg zat dat die vervangen wordt. Bij mij in ieder geval niet door Carglass.