Magazijn software
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : Toch jammer Frans dat jij niet op de hoogte bent van de Haarlemse spelling van 'lichen'. Ik had je hoger ingeschat.
licht lager dan Haarlem, Jelmar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet het.Tomaat schreef : is geen klein opmerkinkje, Jeroen.
Het begon klein, maar het was als een trui met een los draadje.
Je begint er aan te trekken en voordat je het weet heb je een bol wol.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Bug verholpen. Text foutjes verholpen.
Boris wou "simpel", dit is "simpel", als iets eruitgaat moet je even handmatig het producten wijzigen en het aantal verlagen, komt iets retour, dan even zelf het aantal verhogen..."Simpel".
Groeten,Gerben
Heel mooi Gerben!gerryberrie schreef : De genoemde puntjes van Jeroen aangepakt:
Boris wou "simpel", dit is "simpel", als iets eruitgaat moet je even handmatig het producten wijzigen en het aantal verlagen, komt iets retour, dan even zelf het aantal verhogen..."Simpel".
Groeten,Gerben
Is het mogelijk de software op mijn eigen sever te runnen, want ik heb geen internet in de loods momenteel. dus even een laptop met een lokale webserver zal voor nu even moeten volstaan.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even Wamp installeren op je laptop , dan kan Gerben je de code en het sql bestand wel opsturen denk ik.Maar dan loopt het natuurlijk niet sync als anderen het via het web gaan benaderen...Mr.Borrie schreef :
Heel mooi Gerben!gerryberrie schreef : De genoemde puntjes van Jeroen aangepakt:
Groeten,Gerben
Is het mogelijk de software op mijn eigen sever te runnen, want ik heb geen internet in de loods momenteel. dus even een laptop met een lokale webserver zal voor nu even moeten volstaan.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ja 'doh' Windows servers vind ik drie keer niks, programmeren op een Windows Box, vooruit dan nog maar, maar Liever Linux.Chilm schreef :
Ha ha boef... Windows gebruikers weer discrimineren hegerryberrie schreef : Enne...Liever LAMP dan WAMP (MAMP mag natuurlijk ook!)
Groeten,Gerben
Ik draai een Debian Server en werk met OpenSuse (deutsche).
Windows heb ik al heeel lang geleden (toen ik 16 was ofzo) de deur uit gedaan.
Windows heeft bij maar een doel! Namelijk: Gamen.Meer gebruik ik het niet voor (oja, uittesten hoe lelijk je website eruit ziet in IE)
(NO offense intended)
Groeten,Gerben (21 Jaar) (Werkt NIET in ICT/IT) (Werkt wel in de Zorg)