MP oplichter Wim (Wesly) van Klaveren!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2011 11:18 #1340901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik doe regelmatig een
Ik doe regelmatig een handeltje via marktplaats. Bieden doe ik nooit, gewoon bellen en een bod doen als je het echt wil hebben werkt beter.
Als ik zelf wat erop zet kijk ik niet eens naar de biedingen, zelfde verhaal die het wil hebben belt wel.
Zelf eigenlijk nooit echt vervelende ervaringen gehad. Vorig jaar bijna, had wat auto-onderdelen gekocht die zouden worden opgestuurd. Vooruit betaald (wil ik zelf ook altijd dus snap ik wel) maar het duurde maar. Meneer was ziek had het druk. Via google gezocht, kerel vol tatoo's en erg breed... hmm even langs rijden werd een minder goed idee. Nog eens gebeld, al zijn problemen waren opgelost en hij zou het direct opsturen. Was er inderdaad een dag later en precies zoals afgesproken. Eind goed al goed maar toen kneep ik hem toch wel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2011 16:59 #1340924 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkoop al jaren...
via MP. Dat gaat bijna altijd goed. Echter ik stuur ik op, omdat ik niets thuis heb liggen, in de afgelopen 5 jaar slechts een klant gehad dit niet tevreden was.
Mensen moeten wel vooraf betalen. Merk daar enorme verschillen, er zijn die voor € 30,-- dagelijks aan de lijn hangen en voor €1400,-- gewoon overboeken en wachten op bericht of de goederen. Wel altijd zelf het initiatief nemen om kopers op de hoogte te houden van de vorderingen.
Vaak hebben mensen wel een slechte ervaring reeds achter de rug, dat is wel jammer. Maar gelukkig hoor ik later dat het vertrouwen weer terugkomt als men ziet dat het ook (weer) goed kan gaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2011 17:02 #1340925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat soort bedragen

Paul schreef : voor €1400,-- gewoon overboeken en wachten op bericht of de goederen.

Voor dat soort bedragen ga ik toch echt wel zelf ophalen. Niet door slechte ervaringen (gelukkig), maar om te voorkomen dat een slechte ervaring heel slecht gaat uitvallen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2011 17:20 #1340929 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou ik ook.....

henk 940LPT schreef :

Paul schreef : voor €1400,-- gewoon overboeken en wachten op bericht of de goederen.

Voor dat soort bedragen ga ik toch echt wel zelf ophalen. Niet door slechte ervaringen (gelukkig), maar om te voorkomen dat een slechte ervaring heel slecht gaat uitvallen.

niet gauw doen. Maar blijkbaar zijn er mensen die daar heel makkelijk in zijn, is mijn ervaring.

Moderators: Jerry Stam