Nieuwe S40 op komst
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de link laten ze een teaser los onder een doek.
<a href=" www.youtube.com/user/VolvoCarsNews?blend...ob=video-mustangbase "> www.youtube.com/user/VolvoCarsNews?blend...ob=video-mustangbase
Ben toch effe benieuwd...
Gr. Hugo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb gisteren met een medewerker van Volvo gesproken, die ook al de officieele persfoto's heeft gezien (zijn nog niet openbaar). Er komt in 2013 ook nog een S40.Qua dieselmotoren gaat er ook iets veranderen. Nu is er de D2 (1.6) D3 (2.0 5 cylinder) en D5.Straks wordt de D3 ook een 1.6 en gaat de 2.0 5 cylinder D4 heten. Benzine motoren weet ik niet meer precies, maar enkel 4 cylinders.Voor de grotere modellen (S80 / V80 / XC80 eventueel) zou er nog een bi turbo 6 cylinder komen.Ja de modelnamen gaan dus ook op de schop, en terecht. Want een V70 is gewoon een station S80. Eventueel komt er nog een 100 lijn, maar dat is zeer onzeker net als de XC80 (opvolger van de XC90).oga244 schreef : zou niet op een S40 gaan rekenen
- André Struis
- Nieuw lid
-
De laatste die me kan bekoren is die S80 met dat Yamaha V8 blok (AWD)
- V700 register
- Nieuw lid
-
op dit moment wordt er reeds naast de 150pk D3 al een 177pk 2.0D 5 cilinder geleverd die D4 heet, er komt een 1.0 3 cilinder benzine, een met 100pk (T1?) en en met 125pk (T2?) Voor europa komt er geen S40 en voor de S80 (maar ook de/V70/S60/V60) is er reeds langer een 6 cilinder met 2 turbo's, de T6. Gezien de CO2uitstoot niet helemaal van deze tijd en door BPM verhoging daarop is het niet ondenkbeeldig dat die gaat verdwijnenv0lv0freak schreef : Heb gisteren met een medewerker van Volvo gesproken, die ook al de officieele persfoto's heeft gezien (zijn nog niet openbaar). Er komt in 2013 ook nog een S40.Qua dieselmotoren gaat er ook iets veranderen. Nu is er de D2 (1.6) D3 (2.0 5 cylinder) en D5.Straks wordt de D3 ook een 1.6 en gaat de 2.0 5 cylinder D4 heten. Benzine motoren weet ik niet meer precies, maar enkel 4 cylinders.Voor de grotere modellen (S80 / V80 / XC80 eventueel) zou er nog een bi turbo 6 cylinder komen.Ja de modelnamen gaan dus ook op de schop, en terecht. Want een V70 is gewoon een station S80. Eventueel komt er nog een 100 lijn, maar dat is zeer onzeker net als de XC80 (opvolger van de XC90).
- V700 register
- Nieuw lid
-
en ik moet eerlijk bekennen (mijn mening ) volvo is hetzelfde geworden als alle andere merken :{
groet will
p,s laat de liefhebbers voor nieuwere zich niet storen was maar iets persoonlijks :}
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar toch, als er een lease-auto uitgezocht moet worden, en er dus uit moderne auto`s gekozen moet worden, dan gaat de voorkeur toch nog steeds naar het merk Volvo uit. Het onderscheidt zich wat mij betreft toch voldoende op belangrijke punten. Het zitcomfort, het gevoel van veiligheid en degelijkheid en toch ook de belijning zijn wat mij betreft wel punten die de doorslag geven en daarom staat er ook een S40 op de dam en zal de volgende lease-autp zeer waarschijnlijk ook weer een Volvo worden.
Maar echte Volvo`s, dat zijn het natuurlijk niet, die zijn niet meer gemaakt na de 900 serie.