Sleutelongelukje, eerste in 5 jaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 23:14 #1090484
door V700 register
Sleutelongelukje, eerste in 5 jaar is gemaakt door V700 register
Vandaag maar eens aan de gang, om mijn voorwielophanging, die binnen een jaar, alwéér bonkt, eens te upgraden met PU-rubbers.
Hiervoor de reacttiestang, 'wishbone'en fusee losgenomen.Ging allemaal prima, ook het eruit persen van de bussen en erin zetten van de nieuwe, als was een hele klus, de oude te verwijderen.
Enfin, de hele zooi aan de rechterkant geprepareerd, 'wishbone' weer terug, reactiestang terug, alles vast, enkel de onderste moer van de fuseekogel nog.
Ratel erop, met ik meen dop 19 en draaien maar.
Dat gaat best een enid goed, tot de ratel eraf schiet en met een werkelijk niet na te gane beweging, in een keer, van onderuit, tussen veerpoot en spatbord door, vol op mijn oog beland.
Het is me, zoals gezegd, volstrekt onduidelijk welke route het was, maar een dop 19 op je oog, is geen pretje, blauw dus, bovenste ooglid stuk, onderste ook, bloeduitstorting eronder, helemaal dik, maar verder gelukkig niks.
Steekt niet, prikt niet, zie alles nog scherp, maar is met lachen toch best ongemakkelijk.......naja, maar effe iets minder doen dan.
Een ratel met een bit erop, had vervelender geweest, om van de dop op mijn neus, nog maar te zwijgen, dus eigenlijk, valt het best wel mee.
Prettig is anders..........
Hiervoor de reacttiestang, 'wishbone'en fusee losgenomen.Ging allemaal prima, ook het eruit persen van de bussen en erin zetten van de nieuwe, als was een hele klus, de oude te verwijderen.
Enfin, de hele zooi aan de rechterkant geprepareerd, 'wishbone' weer terug, reactiestang terug, alles vast, enkel de onderste moer van de fuseekogel nog.
Ratel erop, met ik meen dop 19 en draaien maar.
Dat gaat best een enid goed, tot de ratel eraf schiet en met een werkelijk niet na te gane beweging, in een keer, van onderuit, tussen veerpoot en spatbord door, vol op mijn oog beland.
Het is me, zoals gezegd, volstrekt onduidelijk welke route het was, maar een dop 19 op je oog, is geen pretje, blauw dus, bovenste ooglid stuk, onderste ook, bloeduitstorting eronder, helemaal dik, maar verder gelukkig niks.
Steekt niet, prikt niet, zie alles nog scherp, maar is met lachen toch best ongemakkelijk.......naja, maar effe iets minder doen dan.
Een ratel met een bit erop, had vervelender geweest, om van de dop op mijn neus, nog maar te zwijgen, dus eigenlijk, valt het best wel mee.
Prettig is anders..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 23:27 #1340644
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeeeeh...
Oeh Bas, da's niet fraai. Je hebt geluk gehad. Ik heb ooit eens een plastic haak - die aan een elastiek zat - tegen m'n oog aangehad. Het resultaat was een met bloed volgelopen iris en pupil, en ook het oogwit was één grote bloeduitstorting. Het is - op een kras op mijn netvlies na - goedgekomen. Ik heb zes weken lang zittend moeten slapen, en 2 weken met een oogkapje op moeten lopen. 't Zag er niet fraai uit, en ik heb twee dagen niet met dat oog kunnen zien. Achja.
Wat ik wil zeggen: hou je haaks. Als de wond gaat genezen, kan het wel eens wat ongemakkelijker worden, denk ik zo.
Wat ik wil zeggen: hou je haaks. Als de wond gaat genezen, kan het wel eens wat ongemakkelijker worden, denk ik zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 23:30 #1340645
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep
Yep, dat denk ik ook.Ik had nog de tijd mijn oog dicht te doen, ik zag hem nog net wel aankomen, zeg maar.Michael Oud schreef : Je hebt geluk gehad.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 23:49 #1340648
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Je hebt inderdaad geluk gehad zo te lezen... Die pijn gaat ongetwijfeld nog komen de komende dagen. Goed om te horen dat het niet ernstiger is afgelopen. Sterkte ermee gewenst.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2011 23:55 #1340649
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Auwah
Hallo Bas
Ouch! Beterschap.
groetjes
Mathy
Ouch! Beterschap.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 00:40 #1340653
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 01:09 #1340655
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uhu...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 10:10 #1340664
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan
Meer dán!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 10:55 #1340670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beterschap!
Bas,
Veel sterkte en beterschap gewenst!
Is de schade aan jezelf door een goede "schade-expert" getaxeerd? Dus: hebben de eerste hulp in het ziekenhuis en een oogarts er naar gekeken? Je hebt maar twee ogen per slot van rekening.
Hou je taai!
Groeten uit Zuid-Limburg,
Veel sterkte en beterschap gewenst!
Is de schade aan jezelf door een goede "schade-expert" getaxeerd? Dus: hebben de eerste hulp in het ziekenhuis en een oogarts er naar gekeken? Je hebt maar twee ogen per slot van rekening.
Hou je taai!
Groeten uit Zuid-Limburg,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2011 11:55 #1340679
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sterkte
Maar om echt medelijden met je te hebben zouden foto's wel helpen 
Beterschap, en die tip van Jan-Willem zou ik wel ter harte nemen!
Toch nog een fijn weekend!
Beterschap, en die tip van Jan-Willem zou ik wel ter harte nemen!
Toch nog een fijn weekend!
Moderators: Jerry Stam