Crisis
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ciao Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar inderdaad, de grootste klagers zijn vaak diegenen die wekelijks geld verbranden en aan het begin van het komend jaar voor een kleine 40-200 euro aan vuurwerk afsteken. Tja, en zo maakt ieder zijn keuze.
Ik heb nog een goede fles Champagne staan die 2012 niet zal overleven; de rest van mijn zakgeld gaat naar de winterbandenboer. Als het goed is hoor ik dan 4 knallen bij het omleggen en daarna niets meer.
En voor de rest: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Waarmee de vraag wordt opgeworpen waarom de BN'ers zo veel geld krijgen met een liedje of een beetje tegen een bal trappen.... Hullie wel en ikke niet.
Maar om daarom te gaan klagen en mopperen? Nou nee, ik gebruik mijn tijd liever productiever!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die keuze zouden meer mensen moeten maken ! (over keuzes gesproken).JP Elverding schreef : Maar om daarom te gaan klagen en mopperen? Nou nee, ik gebruik mijn tijd liever productiever!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus zolang ik de kilometers moet maken werkelijk geen enkele reden om zo'n karakterbak met die geweldige zetels eruit te doen.
maar dat zijn wel hele dure knallersJP Elverding schreef : Als het goed is hoor ik dan 4 knallen bij het omleggen en daarna niets meer.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ciao Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, 6995 pond, da's een kleine 8000 euro. Ze gaan de BMW en de CL600AMG (!) een tijdje gebruiken en dan kijken wat het kost. Kan lang goed gaan maar ik heb zo'n vermoeden dat een distributieriem of zo vervangen al heel gauw een halve nissan dinges kost. Om van een bak of motor maar te zwijgen. Qua wegenbelasting en verzekering weet ik het niet, qua brandstofverbruik kan ik me wel iets indenken met 12 hongerige tonnetjes. Ik zou een bank beroven, de nissan kopen voor het saaie werk en de BMW voor het weekend.
Want wat is die BMW mooi..
Jammer dat mooi en verstand zo zelden samen gaan