Soms snap ik het niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2011 22:07 #1090296 door V700 register
Soms snap ik het niet is gemaakt door V700 register
Soms heb je van die momenten, dat je denkt doen ze dat nu bewust:
Helaas vandaag een lege band op de oprit, en geen pomp en wel een compressor, altijd al voorgenomen om een vulpistool of hoe zo ding dan ook heet te halen. Dus maar even naar de Gamma. Los pistool met manometer van Ferm €19,95, vind ik best wel geld voor wat ik krijg. Daarnaast een hele set, verfspuit, schoonmaakspuit, los pistool en vulpistool met manometer en nog een stuk slag erbij, kosten €24,= en in het setje hetzelfde vulpistool met manometer, tja die toen maar gedaan.
Dus nog meer spullen erbij, maar je weet nooit waar je het voor gaat gebruiken, maar voor die €4,05 meer heb ik het toch maar allemaal, of was dat de bedoeling van de Gamma.
Dit even met jullie gedeeld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2011 01:03 #1339369 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Setje
En als je beter had gezocht, voor ca €15,00 had je dat Ferm-setje ook kunnen kopen.
Kost niks maar het is ook niks........
Maar je bent/was ermee geholpen, daar gaat het om!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2011 19:59 #1339443 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, maar
<h5>Nu wel een tegoed bon van €0,50 op volgende aankoop en €5,00 op de verfprodukten van de Gamma.  Maar of ik daarop zat te wachten.</h5> 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2011 20:18 #1339450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een gewone fietspomp
Sorry beetje offtopic. Als je een fietspomp koopt met manometer, geschikt voor racebanden, sta je letterlijk nooit meer met lege handen. Zit nl. ook een aansluiting op voor autobanden (voor mtb fietsen). Ik nam hem ook mee op vakantie en dan kon ik ook de caravanbanden bijpompen. Daar moet 4,5 bar in en dat halen veel compressors bij de benzinepompen niet eens. Je bent wel even bezig, ongeveer 15 slagen voor 0,1 bar extra. Maar een beetje bewegen kan geen kwaad. De netto tijdwinst van een compressor valt tegen, omdat je die vaak eerst tevoorschijn moet halen, naast de auto zetten, stroom erop, vol laten pompen en dan pas lucht. En die manometer die ik op de fietspomp heb is best nauwkeurig dus ik gebruik hem ook als bandenspanningsmeter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2011 09:12 #1339499 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wil je dat even met een tekening uitleggen Maarten ?
Hoe je er uit kan zien na 600 keer pompen voor een caravanbandje..
Groetjes, Rolf

Moderators: Jerry Stam