2x een S90

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2011 01:41 #1339183 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic erg laat nu..
Ik heb de Sint en Piet er juist uitgeknikkerd. Zodoende lees ik dit draadje nu pas. Heb hieraan weinig aan toe te voegen. "Toffe Sam" gaat vanmiddag weer naar Roosendaal..., de "Truttebol" weer retour, en dan ook "op stal".
Siebren heeft vanmiddag ook nog even het "roof-rack" gebracht. Een ècht mooi Sint cadeautje voor "Fransje" of een 240.... (?) Ongelooflijk mooi systeem, ik had het nooit zo goed kunnen aanschouwen. Past dus op iedere dakronding van een 2, 7, 9 estate, echt uniek...!  
@ Maarten, de "voorste blauwe" staat nu op wintersloffen met héle mooie Uranus velgen. De gerenoveerde Andromeda velgen, met de zomerpantoffeltjes, staan al ruim een maand weer  blinkend op de standaard te wachten tot het voorjaar weer aanbreekt... .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2011 09:12 #1339189 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Respect Ton!
Wat is 'ie mooi geworden Ton. Kon inderdaad nauwelijks voorstellen dat 'ie zo netjes zou worden (die smerige wagen die ik laatst zag). Respect hoor.
Onze 960 heeft vrijdag de Volvowinterinspectie ondergaan en is hier zonder mankeren doorheen gekomen. De 940 kreeg tegelijk een onderhoudsbeurt, verse versnellingsbak vloeistof en nieuwe nivomats (dit laatste moest, kost een paar euri), maar rijdt intussen weer als nieuw; heerlijk rustig en geen getokkel of gezaag meer.
Hoorde afgelopen nacht nog over dat een schoteltje gemalen koffie de koffielucht uit je wagen haalt. Gaan we voor de S80, hoewel die vorig jaar een ozonbehandeling heeft gehad, ook eens uitproberen. Misschien heb je hier nog wat aan.
Heel veel plezier toegewenst met je 'pekelbak' de komende weken.
Groet, Dick

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam