Stationaire harder laten lopen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2011 20:56 #1090175
door V700 register
Stationaire harder laten lopen is gemaakt door V700 register
Mijn b230f loopt op gas net ff te laag wardoor de auto een beetje schud
Op benzine looptij prima stationare
De gasklep staat goed afgesteld en de cis klep is brand schoon
Op gas kan ik hem niet rijker zetten wand dan loopt hij nog slechter
Het gaat ook echt om 100 tpm het is een automaat als hij in p of n staat loopt hij goed en zodra je hem in d of r zet dan loopti iets lager en komt er een iritante resunatie in en bij een heel klein beetje gas geven is dit weg maar helaas zit er geen stationare schroef in die ik iets kan bij stellen
Wie kend het probleem of weet een oplossing
Op benzine looptij prima stationare
De gasklep staat goed afgesteld en de cis klep is brand schoon
Op gas kan ik hem niet rijker zetten wand dan loopt hij nog slechter
Het gaat ook echt om 100 tpm het is een automaat als hij in p of n staat loopt hij goed en zodra je hem in d of r zet dan loopti iets lager en komt er een iritante resunatie in en bij een heel klein beetje gas geven is dit weg maar helaas zit er geen stationare schroef in die ik iets kan bij stellen
Wie kend het probleem of weet een oplossing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2011 21:13 #1338465
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ER
Het lijkt me helemaal normaal zo hoor. De bak belast de motor een beetje als hij in D of R staat, waardoor het toerental een beetje zakt. De regeling gebeurt geheel automatisch, inderdaad met gasklepschakelaar en CIS klep. Daar is niets aan te stellen.
Je kunt de gasklep stellen maar dan zet je de CIS klep buiten spel en is er geen automatische regeling meer. Dat is echt zoals het NIET hoort.
Je kunt de gasklep stellen maar dan zet je de CIS klep buiten spel en is er geen automatische regeling meer. Dat is echt zoals het NIET hoort.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 09:53 #1338486
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oplossing
Inderdaad: volkomen normaal. De oplossing als het je echt mateloos irriteert? Bij stilstand de bak in N zetten, en pas in D (of eventueel R) zetten als je gaat rijden. Is ook beter voor de bak.
Moderators: Jerry Stam