Dodelijk ongeval tijdens een rally hier om de hoek, volgens mij een Volvo 240
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 15:12 #1338526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat vind je nou precies
Wat vind je nou precies ongepast?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 15:13 #1338527
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Merk
en type maken niets uit bij zo'n vreselijk ongeluk, tenzij je, doordat je in de klassieke Volvo-scene nogal wat mensen kent, bang bent dat je de equipe kent.
Is dat ongepast? Er zijn hier meer mensen die veel mensen met klassieke Volvo's kennen zoals Siang en ik.
Is dat ongepast? Er zijn hier meer mensen die veel mensen met klassieke Volvo's kennen zoals Siang en ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 15:17 #1338528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een blijk van medeleven naar
een blijk van medeleven naar nabestaanden veranderd aan de situatie niets maar getuigt wel van betrokkenheid bij zo'n ramp
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 16:47 #1338542
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Nee........
De discusie of het 200 of een 100 serie is is lekker on-topic...........
Het lijkt me voor de nabestaanden in beide gevallen een waar drama!
Het lijkt me voor de nabestaanden in beide gevallen een waar drama!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 22:08 #1338581
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sjeu..
Dat is wel even schrikken.
Niet zo mooi dit.
De beide rallyrijders die zaterdag in Olst omkwamen bij een aanrijding tussen hun oldtimer en een trein kwamen uit Leiden en Eindhoven.Ze waren 55 en 54 jaar oud. Het dodelijke ongeval had plaats op de plek waar de Oude Allee de spoorlijn tussen Deventer en Zwolle kruist. De trein, die op dat moment geen passagiers vervoerde, kwam uit de richting van Deventer. De auto werd vol in de flank geraakt en circa 70 meter meegesleurd.Het voertuig belandde daarna op de kop in een droge sloot. De toedracht van het ongeval wordt nog nader onderzocht. De spoorwegpolitie (KLPD) en de politie onderzoeken gezamenlijk het ongeval.
Niet zo mooi dit.
De beide rallyrijders die zaterdag in Olst omkwamen bij een aanrijding tussen hun oldtimer en een trein kwamen uit Leiden en Eindhoven.Ze waren 55 en 54 jaar oud. Het dodelijke ongeval had plaats op de plek waar de Oude Allee de spoorlijn tussen Deventer en Zwolle kruist. De trein, die op dat moment geen passagiers vervoerde, kwam uit de richting van Deventer. De auto werd vol in de flank geraakt en circa 70 meter meegesleurd.Het voertuig belandde daarna op de kop in een droge sloot. De toedracht van het ongeval wordt nog nader onderzocht. De spoorwegpolitie (KLPD) en de politie onderzoeken gezamenlijk het ongeval.
Moderators: Jerry Stam