De zwarte uit Venlo

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 07:55 #1090160 door Ries van Lomwel
De zwarte uit Venlo is gemaakt door Ries van Lomwel
Gisteren met mijn tandarts (die eindelijk die foeilelijke amerikaanse smekbak verkocht heeft) naar Venlo om de zwarte 945 van Jeroen Enska te bewonderen. Optisch viel het een beetje tegen, de wagen had veel krasjes en deukjes maar die wel goed zijn te behandelen. Motorisch heeft Jeroen echt bijna alles vervangen of aangepast. Een stukje gereden en de auto op het parkeerterrein van Jeroens werk, gekocht (de tandarts dan he) Overgeschreven op het postkantoor, benzine getankt en terug naar Prinsenbeek. Heerlijk ritje en halverwege dacht de enthousiate smoelensmid dat ie harder kon dan de groene. De zwarte is een LPT 135 PK zonder iets. Eerst even voorbij laten komen en dan rustig wachten tot ie een paar honderd meter voor me reed om vervolgens er naast te gaan rijden, hem de indruk gevend dat ik hem maar net kon bijhouden, om dan de turbo aan te spreken en de zwarte gewoon stil te laten staan tjonge wat trekt dat ding toch heerlijk.
De zwarte heeft voorin twee Scheel stoelen die misschien wel lekker zitten maar er eigenlijk niet in horen. We gaan op zoek naar twee zwart lederen exemplaren. Verder gaan we zondag a.s. de auto eens goed verwennen en een lijstje maken wat er nog verbeterd cq gemaakt moet worden. Bovenaan het lijstje staat natuurlijk dat Michiel (de tandarts) eerst maar eens lid moet worden van de V700 vereniging en sleutelervaring moet opbouwen want dat is toch net iets anders als rommelen met tanden en kiezen.  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 08:04 #1338354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooie grill
nou de zwarte zal altijd een perfecte grill hebben :}
want het is tenslotte het gebit van de 940 :}
veel plezier met een mooie auto :}
groet will
p.s.gisteren venlo - prinsenbeek reistijd 3 uur :(

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 08:30 #1338355 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic mooie grille
Nou op de grille zat de aanduiding turbo volgens mij gekaapt van een Saab. Die moet er dus nog af. Verder een kloeke 945 in een aparte zwarte kleur waar af en toe iets blauwigs doorheen komt maar we zullen hem eerst eens poetsen en dan maak ik wel foto's.
Venlo - Prinsenbeek vertrek (1.34 uur) viel reuze mee.  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 08:51 #1338356 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gouden tandje??
Nou op de grille zat de aanduiding turbo
dus eigenlijk opgeleukt met een gouden tandje !
maar dat blauwige apart kleur nr?
en dan ben je niet in de middag op reis geweest :}
ik kom vaker in venlo (woon zelf in roermond) en heb er 16 jaar gewoond en kijk altijd naar deze auto`s maar een echte nzwarte heb ik er nog niet gezien .
wel veel antraciet ect , waar was deze verstopt dan :}
veel succes met alles en mot opschieten moet zo weg
groeten will

Moderators: Jerry Stam