Nieuwe Saab
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2011 10:42 #1338257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2.2
@jeroen: een 2.2 Turbo Intercooler Diesel. Wel minder power dan mijn 940 (met MBC), meer past prima bij mijn rijstijl. Het is wel een heel soepele cruiser en bijzonder stil. Zowel minder windgeruis als minder motor.
Al zal ik de diepe brom en mooie turbofluit wel missen.
Al zal ik de diepe brom en mooie turbofluit wel missen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2011 11:34 #1338259
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar
Die turbo wil ook wel fluiten hoor!!, als je goed luisterd fluit die van mijn D24T ook, je hoort hem helemaal goed als de slang van het luchtfilter huis af is, dan fluit hij er vrolijk op los.
Zijn Fijne karren die Saab's, de Diesel dan want Benzine blokken kun je echt merken dat ze overgegaan zijn naar GM wat een Troep(mijn sleutel ervaring hoor dat kan bij jullie heel anders zijn) die amerikanen moeten gewoon V8en blijven maken en van de 4 pitters afblijven want dat kunnen ze echt niet.
Bij 300.000 km weet je gewoon bij een Benzine dan kun je om een andere kop, terwijl heel veel andere merken je er nog over heen gaat qua KM stand, en ook al zijn ze door de horloge maker onderhouden en vaker een beurt hebben gehad dan nodig bij 3 Ton is de Cilinderkop op en aan zijn einde.
Tom.
Zijn Fijne karren die Saab's, de Diesel dan want Benzine blokken kun je echt merken dat ze overgegaan zijn naar GM wat een Troep(mijn sleutel ervaring hoor dat kan bij jullie heel anders zijn) die amerikanen moeten gewoon V8en blijven maken en van de 4 pitters afblijven want dat kunnen ze echt niet.
Bij 300.000 km weet je gewoon bij een Benzine dan kun je om een andere kop, terwijl heel veel andere merken je er nog over heen gaat qua KM stand, en ook al zijn ze door de horloge maker onderhouden en vaker een beurt hebben gehad dan nodig bij 3 Ton is de Cilinderkop op en aan zijn einde.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2011 19:15 #1338310
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic saab
Mijn 900 staat te koop, km stand is uniek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2011 21:39 #1338327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ogaweg
Geachte heer of mevrouw Oga244,
Hoezeer ik ook met u meeleef dat u een volledige handelswaar aan Volvo's te koop hebt staan, de desbetreffende reactie in dit draadje is volstrekt niet relevant en is als zodanig dus slechts een advertentie. Er zit bovendien een leugen in: geen enkele kilometerstand is "uniek" zoals u beweert, omdat al heel wat auto's die "unieke" kilometerstand gepasseerd zijn en dus ook gehad hebben.
Wat mij betreft, maar ook voor zover het de regels van dit Forum aangaan, is daarvoor een speciale rubriek ingericht met de toepasselijke term Advertenties. Een ander medium dat ik u kan aanraden is Marktplaats.
Gelieve uw melding daarheen te verplaatsen, want hier valt dat onder de rubriek *** SPAM ***
Hoogachtend,
Victor
Hoezeer ik ook met u meeleef dat u een volledige handelswaar aan Volvo's te koop hebt staan, de desbetreffende reactie in dit draadje is volstrekt niet relevant en is als zodanig dus slechts een advertentie. Er zit bovendien een leugen in: geen enkele kilometerstand is "uniek" zoals u beweert, omdat al heel wat auto's die "unieke" kilometerstand gepasseerd zijn en dus ook gehad hebben.
Wat mij betreft, maar ook voor zover het de regels van dit Forum aangaan, is daarvoor een speciale rubriek ingericht met de toepasselijke term Advertenties. Een ander medium dat ik u kan aanraden is Marktplaats.
Gelieve uw melding daarheen te verplaatsen, want hier valt dat onder de rubriek *** SPAM ***
Hoogachtend,
Victor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2011 22:15 #1338333
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic advertentie?
in een topic waarin SAAB ter sprake komt en iemand over een model dat ik mooi vind ook net dat model als meest karakteristiek ervaart maak ik slechts een opmerking over mijn SAAB, uw conclusie dat mijn onderschrift uit uitsluitend handelswaar bestaat zegt iets over u, niet over mij,
Mocht een moderator in deze bijdrage iets onoirbaars zien hoor ik dat graag van hem of haar.
Mocht een moderator in deze bijdrage iets onoirbaars zien hoor ik dat graag van hem of haar.
Moderators: Jerry Stam