S90 2e & 3e eigenaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 22:10 #1089895
door V700 register
S90 2e & 3e eigenaar is gemaakt door V700 register
Vandaag de knoop doorgehakt, ben 3e en 2e eigenaar van de groene '98 S90.
In het voorjaar deze wagen ingeruild op een '98 C70 T5, bij Auto Daamen in Nieuwenbrug, toch wel met een dubbel gevoel want die 3,0 liter 6-pitter rijdt zo lekker. Maar de C70 was toch wel een hele gave wagen, waar ik al sinds de release alles van heb verzameld, en deze had alle opties en de juiste kleur, dus de S90 achtergelaten.
Heb zelfs op dit forum mensen geattandeerd op deze wagen, want de km stand 302000 zijn veel autoweg km van de 1e eigenaar naar zijn huisje in Oostenrijk, van onderen is de wagen als nieuw !
Langzaam maar zeker kwam de prijs van 4950 naar beneden en was inmiddels onder de 2000 euro gezakt.
Voor woon-werk verkeer heb ik het afgelopen jaar in een '97 945 LPT-LPI gereden, niks mis mee en inderdaad is LPI een prima brandstof, maar nu hoef ik niet meer veel woon-werk kilometers meer te maken en is die gas belasting wel hoog.
Kwam aan bij Daamen en de verkoper Sjoerd herkende me direct, hij vroeg of ik de wagen weer kwam ophalen, ik antwoorde voor 1750 neem ik hem zo mee, en dat was de deal.
Hou er niet zo van om bedragen te noemen, maar ik heb deze wagen heb ik nu 'voor niks' en zelfs wat geld toe...
Dat is me nog nooit eerder gelukt en dit maakt het gevoel extra fijn.
Ik zal er een paar mooie foto's van maken en op dit draadje zetten.
Oh ja, terwijl we de papierenaan het invullen waren kwamen er achter elkaar twee belangstellenden voor de wagen....just intime....
Ed
In het voorjaar deze wagen ingeruild op een '98 C70 T5, bij Auto Daamen in Nieuwenbrug, toch wel met een dubbel gevoel want die 3,0 liter 6-pitter rijdt zo lekker. Maar de C70 was toch wel een hele gave wagen, waar ik al sinds de release alles van heb verzameld, en deze had alle opties en de juiste kleur, dus de S90 achtergelaten.
Heb zelfs op dit forum mensen geattandeerd op deze wagen, want de km stand 302000 zijn veel autoweg km van de 1e eigenaar naar zijn huisje in Oostenrijk, van onderen is de wagen als nieuw !
Langzaam maar zeker kwam de prijs van 4950 naar beneden en was inmiddels onder de 2000 euro gezakt.
Voor woon-werk verkeer heb ik het afgelopen jaar in een '97 945 LPT-LPI gereden, niks mis mee en inderdaad is LPI een prima brandstof, maar nu hoef ik niet meer veel woon-werk kilometers meer te maken en is die gas belasting wel hoog.
Kwam aan bij Daamen en de verkoper Sjoerd herkende me direct, hij vroeg of ik de wagen weer kwam ophalen, ik antwoorde voor 1750 neem ik hem zo mee, en dat was de deal.
Hou er niet zo van om bedragen te noemen, maar ik heb deze wagen heb ik nu 'voor niks' en zelfs wat geld toe...
Dat is me nog nooit eerder gelukt en dit maakt het gevoel extra fijn.
Ik zal er een paar mooie foto's van maken en op dit draadje zetten.
Oh ja, terwijl we de papierenaan het invullen waren kwamen er achter elkaar twee belangstellenden voor de wagen....just intime....
Ed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 23:23 #1336451
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Tof!
Leuk verhaal! Ik had ook interesse voor de auto maar de kleur bleef knagen. Prachtig op een 940, maar een S90 wil ik in het donkerblauw
.
Fijn dat hij weer goed terecht is, ik was (ook) even bang dat ie een stille dood zou krijgen, zo met die zakkende prijs.
Fijn dat hij weer goed terecht is, ik was (ook) even bang dat ie een stille dood zou krijgen, zo met die zakkende prijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2011 07:53 #1336533
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goeie deal
Zo krijg je dus het verhaal dat handelaren er op bij moeten leggen.
Echt een goeie deal. Je hoort het zo weinig.
Nu dus weer genieten van een dikke achterwielaandrijver.
Echt een goeie deal. Je hoort het zo weinig.
Nu dus weer genieten van een dikke achterwielaandrijver.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2011 07:58 #1336534
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Super
Begrijp wat je zegt. Was altijd (nog steeds) heel blij met mijn 945 met grotere turbo, extra stangen etc, en heb sinds een week nu ook een 960 3.0
Dat geluid als ie versnelt en dat prachtige stationaire lopen is verslavend.
Dat geluid als ie versnelt en dat prachtige stationaire lopen is verslavend.
Moderators: Jerry Stam