Weer even lekker gesleuteld vandaag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 16:12 #1089812 door V700 register
Weer even lekker gesleuteld vandaag is gemaakt door V700 register
Zo, de 190 is verkocht dus BB mocht weer in de garage. Na een maand met doek erover stilgestaan te hebben op de oprit heb ik hem gisterenavond weer tot leven gebracht. Helaas accu leeg, maar na een halfuurtje laden startte hij net weer.
Even lekker stukje gereden en al gelijk het eerste probleempje: kachelmotor maakt heel veel herrie. Vandaag dit eens aangepakt, kachelmotor uit elkaar gehaald, alle bladeren verwijderd en de boel eens goed ingespoten met WD40 met  als resultaat een perfect werkende en stille kachelmotor -:)
Zat een boel bladeren in, ex eigenaar Valentijn woont op stand in een lommerijke buurt in Gelderland met veel mooie bomen, en die bladeren zaten lekker in de kachelmotor -:) Hier in Lelystad niet zo heel veel last van.
Groet Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 16:40 #1335754 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BBlad
Hoi Paul, ik ben een fan van de BB, dat weet je.
Omdat ik in dezelfde lommerrijke buurt woon als de vorige eigenaar vraag ik me af: Hoe komt dat blad in de kachelmotor, dan? Zit het gaas onder de paravent soms los? Of was het meer 'gruis' wat er in zat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2011 16:50 #1335755 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Pieter, het gaas zit
Hoi Pieter, het gaas zit niet helemaal geweldig meer. In de motor zat gruis en de kachelbak bladeren. Na het demonteren van de kachelmotor kwam er een complete boom uit -:)
Auto staat bij mij nu binnen dus zie nog niet de noodzaak hier acuut iets aan te doen.
Vandaag nog even een uurtje ermee gereden en wat rijdt dat ding toch lekker zeg.
Zag alleen een druppeltje olie bij de ontsteking dus moet de rubbertjes even vervangen. Heb ze nog liggen maar kijk het eerst nog even aan misschien zweten ze wat door het stilstaan.
Groet Paul

Moderators: Jerry Stam