Ruit kapot,, gat in het dak!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 20:39 #1089766
door V700 register
Ruit kapot,, gat in het dak! is gemaakt door V700 register
Vanmiddag op de A12 bij Arnhem klapte er ietrs op de voorruit van de auto. Mijn vruow reed op de linkerbaan en zag ineens iets op haar afkomen. Nadat ze op de vluchtstrook stond heeft ze mij gebld met de mededeling "Schat, de voorruit van de auto is kapot" OP onderstaande foto's kun je zien dat er een scheur inde vooruit zit én een gat in het dak. Geen idee wat het geweesr kan zijn. KLPD kwam gelukkig snel voorbij en heeft nog onderzoek gedaan.Helaas zonder enig resultaat. Ik denk dat ik kan zeggen dat ze aan een ramp is ontsnapt. Als dat ding door de ruit was gekomen had ik nu een ander bericht moeten plaatsen.
Gelukkig kan er morgen al een nieuwe ruit ingezet worden bij Glas Garage Nijmegen.
Gelukkig kan er morgen al een nieuwe ruit ingezet worden bij Glas Garage Nijmegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 20:42 #1335361
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo....
Da,s geen kattepies......
"geluk" dat ie hoog zit,want anders.........
Suc(V) 6 met de reparatie....
"geluk" dat ie hoog zit,want anders.........
Suc(V) 6 met de reparatie....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 20:44 #1335362
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo dan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 20:49 #1335363
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat ziet er heftig uit! Mijn
Dat ziet er heftig uit! Mijn vrouw had onlangs precies zo`n gevalletje rondvliegend gevaar. Gelukkig reed ze met de lease S40 en raakte het projectiel de auto rechtsvoor op de koplamp en sloeg toen door naar het voorscherm, voorruit, dak en kofferbak. Ook geen flauw benul wat het geweest kan zijn.
Op zulke momenten ben ik blij dat vrouwlief in een degelijke stevige auto rondrijdt.
Op zulke momenten ben ik blij dat vrouwlief in een degelijke stevige auto rondrijdt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 21:16 #1335378
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goeiendag dan!
dat is geen
Goeiendag dan!
dat is geen vogeltje geweest zeg! Lijkt me meer iets dat van een vrachtwagen komt, iets van een steen / tegel / plank oid. Ook een stuk plaatwerk "weg" dat doet ene vogel in ieder geval niet.
In ieder geval succes met de reparatie en vergeet niet de rand erbij te doen en goed zorgen dat er een grondlakje op het kale metaal komt!
dat is geen vogeltje geweest zeg! Lijkt me meer iets dat van een vrachtwagen komt, iets van een steen / tegel / plank oid. Ook een stuk plaatwerk "weg" dat doet ene vogel in ieder geval niet.
In ieder geval succes met de reparatie en vergeet niet de rand erbij te doen en goed zorgen dat er een grondlakje op het kale metaal komt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 21:19 #1335380
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrouwlief is inderdaad geschrokken.
Ze is inderdaad geschrokken. Ik ben écht blij met zo'n stevige bak! Mijn vrouw zag ineens vanuit het niets iets groots op haar afkomen, ze kon nog net haar hand voor haar ogen slaan. Het glas zat overal inde auto. Veel kleine gruis en splineters. Ik heb haar eerst op advies vand de KLPD'er met een zachte bordtel afborstelen, ze zat letterlijk onder het gruis. (KLPD kwam kort nadat het gebeurde langs en is gestopt.
Hulde aan deze agenten. Mijn vrouw kon haar verhaal dierect kwijt en dat heeft haar geholpen om rustig naar huis te rijden. We zijn er wel van overtuigd dat ze érg veel geluk heeft gehad.
Hulde aan deze agenten. Mijn vrouw kon haar verhaal dierect kwijt en dat heeft haar geholpen om rustig naar huis te rijden. We zijn er wel van overtuigd dat ze érg veel geluk heeft gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2011 21:59 #1335384
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjonge jonge!
Wat een enorme harde klap moet dat gegeven hebben. Ik zou me dood schrikken met zo'n knal tegen de voorruit. In deze tijd van het jaar dat de eikeltjes van de eikenbomen vallen krijg ik regelmatig een eikel tegen de voorruit en dat komt al hard aan dat je soms behoorlijk schrikt. Zo'n eikel geeft al een behoorlijke knal met 90km/u.... Moet je nagaan..
Succes met de afwikkeling van het geheel.
Robert
Succes met de afwikkeling van het geheel.
Robert
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2011 00:51 #1335406
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tijd van het jaar
[modbreak] Ongepaste en off-topic opmerking verwijderd [end]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2011 07:32 #1335407
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, dat zal een beste klap
Nou, dat zal een beste klap hebben gegeven. Ik vind het knap van je vrouw dat ze niet in paniek is geraakt maar de auto op de vluchtstrook heeft gezet. En vervolgens ook nog verder durft te rijden.
Succes met de reparatie.
Succes met de reparatie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2011 09:00 #1335413
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koel gereageerd!
Zo te zien wat het een stuk ijzer en heeft het dak de grootste klap opgevangen. Als je vrouw een kat zou zijn heeft ze nu nog 9 levens..
Het geeft wel aan dat een ongeluk in een klein hoekie zit; je ziet het vaak niet aankomen.
Ik hoop dat je vrouw er niet te veel schrik aan over houdt; de eerste tekenen zijn gelukkig positief!
Het geeft wel aan dat een ongeluk in een klein hoekie zit; je ziet het vaak niet aankomen.
Ik hoop dat je vrouw er niet te veel schrik aan over houdt; de eerste tekenen zijn gelukkig positief!
Moderators: Jerry Stam