Hallo iedereen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 09:22 #1089726 door V700 register
Hallo iedereen is gemaakt door V700 register
Even voorstellen:

Ik ben Ben en heb ruim 3 jaar terug een 740 wakker gekust na 7 jaar stilstand. Ik zocht een grote auto, liefst jaren 80 (vind ik veel mooier dan alles wat daarna ontworpen is) en kwam via via bij deze witte station terecht. Meteen verliefd en veel aandacht gegeven. Helaas bleek later dat hij niet wegenbelastingvrij werd, maar verliefd was ik al, dus bleef ik hem rijden.
Door de stilstand in weer en wind had hij veel aandacht nodig, maar de b230F uit '88 rijdt weer heerlijk.
Ik ben blij dat ik een forum heb gevonden waar men enthousiast is over onze mooie volvo's en waar veel kennis en ervaring huist. (Niets ten nadele van mogelijke andere fora natuurlijk)
Ik wil eigenlijk meteen gebruik maken van de mogelijk een vraag te stellen over de auto, maar dat zal ik doen in het deel "benzine motoren", daar het de stationairloop betreft.

Groet,

Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 09:55 #1335137 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
in deze bijzondere club!
Er is veel, zo niet alle kennis aanwezig, bereidwillige handen en op sleutel- en andere dagen koffie en fijne mensen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 12:37 #1335149 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi

Klinkt goed, én wit en estate én vertroetelen..

• Peter Kagenaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2011 14:38 #1335154 door Peter Kagenaar
Beantwoord door Peter Kagenaar in topic Hoi Ben,
Hoi Ben,
Welkom bij deze gezellige club en dit hulpvaardige forum!!! Jaja, als het Volvo-virus je te pakken heeft, laat het nooit meer los......
Groetjes, Marleen

Moderators: Jerry Stam