780TDIC automaat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 22:27 #1089688
door V700 register
780TDIC automaat? is gemaakt door V700 register
ik weet het wel, die hebben nooit bestaan...
maar 't is wel de ideale bak voor dat blok zoals ik me herinner uit de tijd dat ik mijn 945 naar de 500.000+ km reed
zalig lui rijden, cruisen zonder zorgen
de vraag die ik hier wil stellen-en ik denk het antwoord al te weten maar toch-...
doen of origineel laten?
de 780TDIC wordt binnenkort uit d egarage gehaald, opgelast waar nodig (bodemplaat) waarna het dak hersteld wordt en hij in het originele blauw wordt gespoten
nieuwe uitlaat ligt klaar,
nieuw stuurhuis zit erop
nieuwe achterveren heeft ie al
interieur is volledig in nieuw leder gestoken
smetteloze multi-X velgen liggen klaar met nieuwe banden
ben nog op zoek naar een paar 'kleine' dingen zoals achterste raamrubbers en het metalen frame en dan kan ik aan de carrosserie beginnen maar ... doe ik de swap met de automaat of niet?
maar 't is wel de ideale bak voor dat blok zoals ik me herinner uit de tijd dat ik mijn 945 naar de 500.000+ km reed
zalig lui rijden, cruisen zonder zorgen
de vraag die ik hier wil stellen-en ik denk het antwoord al te weten maar toch-...
doen of origineel laten?
de 780TDIC wordt binnenkort uit d egarage gehaald, opgelast waar nodig (bodemplaat) waarna het dak hersteld wordt en hij in het originele blauw wordt gespoten
nieuwe uitlaat ligt klaar,
nieuw stuurhuis zit erop
nieuwe achterveren heeft ie al
interieur is volledig in nieuw leder gestoken
smetteloze multi-X velgen liggen klaar met nieuwe banden
ben nog op zoek naar een paar 'kleine' dingen zoals achterste raamrubbers en het metalen frame en dan kan ik aan de carrosserie beginnen maar ... doe ik de swap met de automaat of niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 22:32 #1334900
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo zou ik m willen hebben
Carlo Schmidt heeft er ooit een omgebouwd. van Handbak naar Automaat. Wellicht weet Hedwig meer van de details. Maar het was geen gemakkelijke klus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 22:38 #1334902
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic automaat
geeft de auto het karakter wat in mijn ogen er perfect bij past.Zeker i.c.m. de d24 tic.
Groet, Rolf
Groet, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 23:04 #1334911
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mechanisch
zal het wel meevallen
ik heb één van de beste belgische volvo monteurs ind e familie, of het nu een PV, een P1800, een amazon of iets moderner is
plus, ik haal bak en blok compleet uit de 940
dus qua inbouw kan er enkel een probleem zijn met de steun, en evt met de plaats van de pook en de lengte van de cardan
maar daar zijn oplossingen voor...
ik heb één van de beste belgische volvo monteurs ind e familie, of het nu een PV, een P1800, een amazon of iets moderner is
plus, ik haal bak en blok compleet uit de 940
dus qua inbouw kan er enkel een probleem zijn met de steun, en evt met de plaats van de pook en de lengte van de cardan
maar daar zijn oplossingen voor...
Moderators: Jerry Stam