zaterdagen werken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2011 19:17 #1334268 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het heefdt zijn voordelen!
6 dagen werken ,gerben in combinatie met een MBC!!
is zo slecht niet eens met de benzine prijzen.
maar echt we hebben ff tegen elkaar een sprintje gedaan maar echt wat een verschil.
dus nog maar een mbc erbij voor de groene van ellen.
ennuh ja dan is nu mijn weekend alweer bijna om morgen weer om 6.00 weg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Kagenaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2011 18:44 #1334499 door Peter Kagenaar
Beantwoord door Peter Kagenaar in topic Software....
@JP We werken voor een Meet- en Regelbedrijf dat de zgn. GBS verzorgt.
GBS als GebouwBeheersSysteem. Dus alles wat met binnenklimaat (CV, GKW, LB etc) te maken heeft, maar ook beveiliging, verlichting etc. Alle installaties worden dan aangestuurd door de regelaar die ontwikkeld is binnen het bedrijf waar wij voor werken. De software die ervoor zorgt dat het hele proces in beeld komt: doe ik. De software die de communicatie tussen installaties en regelaar verzorgt: doet Peter.
PLC's doen we niet: industrieel, dat "mag"(hahaha) Siemens bijv. doen. Peter schrijft wel zelf in Delphi af en toe handige toepassinkjes. Ik ben er gewoon "ingerold" toen het erg druk was en ze engineers tekort kwamen. Heb altijd in de installatietechniek gewerkt en over Peters schouder de software ontwikkelingen gevolgd. Voor mij is dit werk "kat in het bakkie": als ik een computer heb kan ik werken en doe dat dan ook lekker thuis vanuit mijn eigen werkkamer. Heerlijk met de honden om me heen.
@ Harm Dus nu moet ik opletten: kom jij voorbij, een GIGA-knal, dwars door de geluidsbarriëre. it Heidenskip zal nooit meer hetzelfde zijn!!!!!
Groetjes, Marleen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam