Renkforce FM-transmitter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2011 17:10 #1334378
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zit toch wel een verschil in
Zit toch wel een verschil in stekkers hoor Martijn!
Als je de stekker gebruikt van de hoofdtelefoon, dan is dat een ander signaal dan met de iPod stekker. bij die van de hoofdtelefoon heeft het volume van je iPod invloed op het volume van je radio, terwijl als je die iPod aansluiting gebruikt, dan heeft dat geen invloed op het volume van je radio. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Heb nu in m`n dieseltje een Sony radio met zo`n aansluiting, dus daar heb ik de iPod wel eens op met zo`n hoofdtelefoonaansluitingstekkertje, en dat viel mij dus op, dat je je iPod vooral neit te hard moet hebben, want dat geeft vreemde effecten.
Ik heb in ieder geval deze <a href=" www.dealextreme.com/p/full-range-0-7-lcd...ne-4-dc-12-24v-48472 " title="iPod FM transmitter">iPod FM Transmitter besteld. Hij laadt daarmee ook op. Dat doet jouw hoofdtelefoonstekkertje ook niet
Als je de stekker gebruikt van de hoofdtelefoon, dan is dat een ander signaal dan met de iPod stekker. bij die van de hoofdtelefoon heeft het volume van je iPod invloed op het volume van je radio, terwijl als je die iPod aansluiting gebruikt, dan heeft dat geen invloed op het volume van je radio. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Heb nu in m`n dieseltje een Sony radio met zo`n aansluiting, dus daar heb ik de iPod wel eens op met zo`n hoofdtelefoonaansluitingstekkertje, en dat viel mij dus op, dat je je iPod vooral neit te hard moet hebben, want dat geeft vreemde effecten.
Ik heb in ieder geval deze <a href=" www.dealextreme.com/p/full-range-0-7-lcd...ne-4-dc-12-24v-48472 " title="iPod FM transmitter">iPod FM Transmitter besteld. Hij laadt daarmee ook op. Dat doet jouw hoofdtelefoonstekkertje ook niet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2011 17:52 #1334380
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic laden
Dat opladen zou een reden zijn om het weer eens te proberen. En als hij op 107mhz van zuid naar west goed geluid geeft ook.
Voorlopig lijkt het erop dat mijn volaux snoer naar de wisselaar nog steeds voldoet.
Voorlopig lijkt het erop dat mijn volaux snoer naar de wisselaar nog steeds voldoet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2011 17:40 #1335758
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb de transmitter
Ik heb de transmitter vandaag ontvangen en ik lag mij echt een deuk. Dingetje koste echt maar een paar eurotjes, maar hij doet het als een tierelier. Design sluit keurig aan bij de iPhone en de ontvangst is prachtig. Ik kan het aanraden!
Helemaal happy dus.
Helemaal happy dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2011 15:35 #1338533
door V700 register
Deze twee ook gekocht.
Die van Conrad is retour want was binnen 1 week overleden.
Krijg centjes terug van Conrad daar ze pas medio feb 2012 een nieuwe kunnen leveren.
Beantwoord door V700 register in topic OOk
Kees de Jong schreef : Wat betaal je daar voor? Kwam hem namelijk laatst tegen voor <a href=" www.dealextreme.com/p/car-mp3-player-fm-...c-usb-port-mp3-10130 ">E4,78. Een betere voor www.dealextreme.com/p/3-in-1-full-range-...-mp3-usb-3-5mm-11218 ">E5,96. Gratis verzenden.
Edit: Verzenden kan wel enkele weekjes duren op die site trouwens, maar prima service verder.
Deze twee ook gekocht.
Die van Conrad is retour want was binnen 1 week overleden.
Krijg centjes terug van Conrad daar ze pas medio feb 2012 een nieuwe kunnen leveren.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/ 740GLE sedan/ 940GL Estate / V70 Rdesign
- Daf 66 1300cc marathon sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2011 11:08 #1338616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tip
Dank voor der tip, ik heb de goedkoopste van de twee gekocht en hij werkt perfect met prima geluid!
Hij begint wel altijd weer op het 1e nummer als je hem inplugt, maar daar kan ik wel mee leven!
Hij begint wel altijd weer op het 1e nummer als je hem inplugt, maar daar kan ik wel mee leven!
Moderators: Jerry Stam