Goedkoop LPG tanken Anrhem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2011 09:39 #1334141
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wehl, van gessel
Als je even verder wilt rijden dan Arnhem:
Arnhem-Oberhausen. Afslag richting Doetinchem (A18). Afslag wehl, bovenaan links, eerste rechts. Weg volgen: van Gessel < 60ct (denk nu 58 of 59ct/lt)
bit.ly/qOSoSx
Of voor mensen die aan de andere kant van Nijmegen wonen. Tankstation Fransman in Ven-Zelderheide
bit.ly/oCTIjT
Arnhem-Oberhausen. Afslag richting Doetinchem (A18). Afslag wehl, bovenaan links, eerste rechts. Weg volgen: van Gessel < 60ct (denk nu 58 of 59ct/lt)
bit.ly/qOSoSx
Of voor mensen die aan de andere kant van Nijmegen wonen. Tankstation Fransman in Ven-Zelderheide
bit.ly/oCTIjT
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2011 11:08 #1334147
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dankjewel :-)
Ik kom nog wel eens in Varsseveld en ik zocht nog een goedkope pomp daar.
Rob
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2011 13:30 #1334151
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2011 22:11 #1334194
door Chris Kobes

Beantwoord door Chris Kobes in topic LPG
De enigste goeie plek om LPG te tanken in de buurt van Arnhem! Alles in Arnhem is te duur, net als de benzine daar.Ligt alleen niet echt op de route, aangezien je dan eerst naar de grens moet en dan nog een stukje A18, dan heb je je winst al 3 keer verredenhjkort schreef : Als je even verder wilt rijden dan Arnhem:
bit.ly/qOSoSx
bit.ly/oCTIjT
Dan moet je tanken bij Heinen Brandstoffen. Tank er al jaren, maar het is dan ook in het dorp naast meRob Hiemstra schreef : Ik kom nog wel eens in Varsseveld en ik zocht nog een goedkope pomp daar.
Rob
Moderators: Jerry Stam