1e VKB dag 15-10-2011

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 19:44 #1333571 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

TGTF schreef : er is eeen aanbieding aanwezig.

En de penningmeester (sorry ben de naam vergeten), wist mij te overtuigen, dus ik ben nu ook lid! En omdat ik al het jubileum pakket had gekocht met de speciale editie van de factor, kreeg ik zomaar 3 oudere factors mee. Leesvoer genoeg dus weer! Wel nog een klein vraagje, mijn forum account, wordt die vanzelf gekoppeld aan mijn lidnummer zodat ik meer mogelijkheden op de site krijg? En krijg ik nog een ledenpasje oid? Ben ik vergeten te vragen.
Daarnaast buiten nog 2 780's gezien met een mooie rode kleur, onderandere kleurcode 408, waarvan er ook binnen in de hal eentje stond. Ben er dus toch niet helemaal over uit welke kleur de 760 straks moet krijgen...

Mr.Borrie schreef : ik vond het dit jaar wat minder eigenlijk, maar misschien heb ik gewoon ook alles al wat ik wil :-)

IK vond het ook erg tegenvallen, niks gezien.. Had gehoopt op een le mans stuur en kofferklepspoiler... en ERG duur allemaal zeg! Een stand had de bumper uiteindes van de 700, 125 euro voor 2.... Toevallig vorige week de dealer gemaild, en die zei 30 euro per stuk aan de voorzijde en 40 euro per stuk aan de achterzijde. Dus dat is gewoon nog eens duurder dan bij de dealer!
En per toeval nog iemand gesproken die nog een 760TIC heeft staan. Binnenkort samen met een dorpsgenoot kijken, want hij is nog opzoek naar zo'n auto...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 20:58 #1333586 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Ja alles was erg duur
Ja alles was erg duur inderdaad, er lag een toerenteller voor de 140 serie. wouden ze 300 euro voor hebben. (vorig jaar waren ze 150) en nog meer van dat soort dingen. Ik zou ook zijn voor meer kofferbak verkoop daar kan je nog wel eens iets vinden.
Maargoed wat ik zeg ik heb ook wel alles al. nog wel met een 360 tellerhuis in me handen gestaan die had hele oude wijzerplaatjes wel grappig en was maar 10 euro.. maargoed ik heb al 2 normale liggen dus tjha dan heb ik er 3 in de kast liggen :P
Al met al beetje jammer maar goed veel volvo spullen en volvo's is altijd leuk dus helemaal niet erg voor een zaterdagochtend

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 21:10 #1333587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk

v0lv0freak schreef : Wel nog een klein vraagje, mijn forum account, wordt die vanzelf gekoppeld aan mijn lidnummer zodat ik meer mogelijkheden op de site krijg? En krijg ik nog een ledenpasje oid? Ben ik vergeten te vragen.

Leuk dat je lid bent geworden. Ledenpasje komt automatisch via de post. Op vertoon van het pasje krijg je op sommige adressen korting en je kunt het eens nodig hebben op een sleuteldag. Als je bij je aanmelding op de stand hetzelfde emailadres hebt opgegeven als waar je je account op de site mee geregisteerd hebt staat er straks opeens automatisch een V-tje bij je naam. Verschillen die emailadressen dan moeten we ééntje veranderen om te zorgen dat ze overeenkomen.

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 23:01 #1333602 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Prachtige
rit naar Goringem. Beetje om daar de tomtom de situatie bij Eindhoven nog niet kent.
Geweldig weer, en de nieuwe lokatie is in mijn ogen veel beter en mooier dan die koude, blote veemarkthallen. Het aanbod leek wat kleiner en wat chaotisch geplaatst.
De rit terug was ook zeer ontspannen(d). Dus al met al ben ik zeer positief.
Mazzel

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 23:37 #1333605 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Ik zoek helemaal geen ruzie WYTZE !!!
En wat ik bedoel Wytze, is dat velen zich vandaag opnieuw afvroegen of het nu een V700 verenigings stand was of een Skandix stand i.c.m. met TEAM91NL.?
Ook is gebleken dat ik met 5 litertjes benzine in de tank moet verschijnen, de accu polen los moet maken, terwijl de teamwagen met vol licht poseert en na de eerste dag mee naar huis mag om vervolgens de volgende ochtend weer doodleuk geplaatst gaat worden. Ik (wij dus) hebben met onze bakstenen 10 x enkele reis moeten afleggen (450 km!) om Opoe belangenloos neer te kunnen zetten. (afgezien van de extra "polijst-beurt" die de 760 heeft gekregen... ) Ik vind dit wel een discussie punt voor de komende ledenvergadering.    

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2011 23:45 #1333606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic misschien word er met 2
misschien word er met 2 maten gemeten ;) de v700 stand was trouwens verder erg netjes , lekkere koffie en toch nog een gokje gewaagd ;) de kleintjes waren ook mee en de oudste was gek van de draaimolen!!

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2011 00:37 #1333607 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Heren,
in vergelijking met wat ik deze zomer op het fameuze VROM gezien heb, was dit een beurs met klasse, Heel veel aanbod en daardoor tegen redelijke prijs voor alle modellen.
Okay, geen echt historisch spul zoals het prototype van de P1800, maar naar mijn bescheiden mening is deze locatie en opzet de moeite van herhalen waard.
Prima presentatie van alle clubstands overigens.
Gezien het aantal Duitse standhouders miste ik wel een stand van de Volvoclub eV, en wellicht is het aan te bevelen om ook de Franse en de Engelse clubs erbij te betrekken, of om in ieder geval in hun clubbladen reclame te maken voor dit klasse evenement.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2011 07:53 #1333613 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Dank
Moe (nogal) maar voldaan (zeer) kwam ik gisteravond om 22.30 terug van de VKB. De spullen voor de stand weer netjes in de opslag, de bus weer afgeleverd (onze dank is weer groot Maurits!) en ook Tamas weer keurig thuisbezorgd.
Naast de vele bestaande leden hebben we ook 16 nieuwelingen op onze stand mogen begroeten, die ik vanaf deze plek nogmaals van harte welkom heet en waarvan ik hoop dat ook zij hun bijdrage gaan leveren aan onze club.
Dank aan de mensen die hun wagens van vrijdag tot en met gistermiddag hebben moeten missen, aan Petra, Kim en Tim voor de verrichte hand- en spandiensten en aan de dame van de catering van gisteren. Tot slot nog een speciaal woord van dank aan Maarten voor het managen van het in- en uitladen van de bus gisteravond  . Als ik weer op adem ben gekomen ga ik me verheugen op de VKB van volgend jaar. De locatie was iets verder van huis maar een stuk sfeervoller, de thuisblijvers hebben zeker iets gemist.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2011 09:06 #1333626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
ik vond het een bijzonder mooie lokatie en binnen zag het er ook erg goed uit, heel gezellig! Jammer dat ik nergens een gevulde koek kon kopen maar je kan niet alles hebben. Ja zeker geslaagd!!
De prijzen uit de tijd dat het nog kofferbakverkoop was (Autotron) liggen toch wel heeeeeeel ver achter ons als ik het zo zag, belachelijk gewoon. Er vroeg iemand 70 euro (of was het 170?) voor de stukjes dashboard die doorlopen op de deur (Amazon), dan ben je toch niet van deze wereld, of juist wel?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2011 10:40 #1333641 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dag 2

De eerste dag slechts een kwartiertje rondgelopen, mijn zoontje van 3 1/2 vond het maar een grote snoepwinkel van schaalmodellen en begreep niet waarom hij niet overal aan mocht zitten...De draaimolen was natuurlijk wel een succes.
De volgende dag maar even alleen teruggekomen om wat te kunnen kletsen/kijken/kopen. De 700 stand was mooi opgezet, De 760 van Geejee , de 740 van Folkert  en Blue Hotel waren in mijn ogen de mooiste en het leukste visitekaartje, de koffie en koekjes waren ook lekker...
De prijzen op de beurs waren schrikbarend hoog, als ik mijn schuurtje zou leegruimen en voor de onderdelen zou krijgen wat ze daar vroegen kon ik meteen naar Carlo Smidt om wat uit te zoeken... Neemt niet weg dat ik toch nog 25 % kon afdingen van iets wat ik wilde hebbbeueh...
Kortom geslaagd!

Moderators: Jerry Stam