Gas er nu al uit gehaald!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2011 14:43 #1333444
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic precies
zo is het. En diesel is voor boten. En benzine bestaat binnekort niet meer 
Gelukkig hebben we dan nog wel een lekker warm huis met z'n allen.
Gelukkig hebben we dan nog wel een lekker warm huis met z'n allen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2011 16:31 #1333446
door V700 register
Dan heb ik het nog niet over het mileuaspekt, of het feit dat de stroom uit je stopcontact ook voor een groot deel met gas wordt gemaakt...of met hele "schone" kernenergie, (laten we even de rommel die je kleinkinderen straks op moeten ruimen buiten beschouwing)
Heerlijk zo'n discussie die iedere keer weer oplaaid en andere topics "vervuild" (sorry hoor, Alex:-)
Beantwoord door V700 register in topic Tsja,
met tussen de 60-80.000km p/j woon ik praktisch in mijn baksteen, terwijl ik een houten huis hebIk zeg het nog maar eens: gas is om je huis te verwarmen.
Dan heb ik het nog niet over het mileuaspekt, of het feit dat de stroom uit je stopcontact ook voor een groot deel met gas wordt gemaakt...of met hele "schone" kernenergie, (laten we even de rommel die je kleinkinderen straks op moeten ruimen buiten beschouwing)
Heerlijk zo'n discussie die iedere keer weer oplaaid en andere topics "vervuild" (sorry hoor, Alex:-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2011 09:32 #1333513
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goedkoop
Ik rijdt ruim 500km per week in mijn belastingvrije 740 sedan. Laat mij maar heerlijk op LPG sturen. Begin vorig jaar heb deze OMVL installatie door Olyve uit Assen laten inbouwen. De auto heeft nog nooit zo mooi gelopen als nu op LPG.
Helaas betaal ik bij de pomp het dichtst bij mijn huis € 0,689 per liter LPG wat iets aan de dure kant is. Maar dit mag de pret niet drukken, het scheelt mij al met al enorm veel geld!
Helaas betaal ik bij de pomp het dichtst bij mijn huis € 0,689 per liter LPG wat iets aan de dure kant is. Maar dit mag de pret niet drukken, het scheelt mij al met al enorm veel geld!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2011 12:34 #1333526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2011 17:21 #1333548
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eerste letter klopt
Hallo Chris
Je bedoelt natuurlijk sludge...
groetjes
Mathy
Je bedoelt natuurlijk sludge...
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam