Zeer geslaagde sleuteldag in Langezwaag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 16:03 #1089345 door V700 register
Zeer geslaagde sleuteldag in Langezwaag is gemaakt door V700 register
Het was weer een mooie sleuteldag en een hoge opkomst.
Lekkere broodjes, soep en genoeg koffie met cake.
Katrinus en vrouw bedankt voor weer een gastvij ontvangst.
Zelf heb ik aan mijn cc gesleuteld en opnieuw het balgje vastgezet en deze keer met zeskantboutjes. De vorige boutjes waren niet goed vastgedraaid en had daardoor te veel speling.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 17:54 #1332629 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Sleuteldag Langezwaag
Vandaag de sleuteldag in Langezwaag bezocht. Zeer gastvrij ontvangen en voor de inwendige mens was goed gezorgd. Bekenden gesproken en informatie uitgewisseld.Om een lang verhaal kort te maken, voor mij wederom een leerzame dag.PS. Ik heb begrepen dat Gerben het licht uitdoet.........

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-10-2011 18:42 #1332636 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Licht uit

ECS schreef : PS. Ik heb begrepen dat Gerben het licht uitdoet.........

<div class="content">Nou..ik heb inderdaad het licht uitgedaan..en het was nog veeel teleurstellender!
Niet bedoeld om de dag een domper te geven of te verpsten.
<a href="/node/40857">KLIK!</a> om te lezen.
Hou je hart vast!
Groeten,Gerben</div>

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 18:57 #1332642 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: Uiteindelijk een baaldag voor Gerben
Hallo Gerben,
Inderdaad dat is zwaar balen, de hele dag druk geweest en dan dit. Soms zit het mee en soms zit het, in dit geval, zwaar tegen. Er komt vast wel weer licht in de tunnel, in ieder geval veel succes met het herstel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 20:27 #1332664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dagje
Begon voor mij vanmorgen om 4 uur want toen ging die ellendige rottige grrrr wekker, maar na 2 bakken koffie ging het al snel beter met mij(vanmorgen vroeg) zo rond 5 uur zat ik al in de auto naar mn werk toe zodat ik kon werken van 6 tot 11,
de klok sloeg 11 uur dus heb mn gereedschap een slinger de kist in gegeven omgekleed en op naar langezwaag voor mijn olie wissel.onderweg daar naar toe steeg mijn temp meter niet verder dan max een kwart van de schaal, dat heeft hij de laatste dagen wel vaker, dus toch maar even gestopt bij de pomp, eerst even de koffie automaat aan het werk gezet, waarna ik even polshoogte heb genomen of er wel voldoende water in zit, dit was wel het geval stond onder druk heel mooi in het midden, kon de slangen allemaal nog in knijpen zonder al te veel kracht te zetten.
De weg maar weer vervolgt en eenmaal aangekomen in langezwaag eerst maar weer eens koffie gedronken(het zal ook een niet he) en ik weet niet of het de mensen daar is opgevallen, het was wel de koffie en slap kletsen maar roken was er niet meer bij voor mij!!, wat ik al een prestatie vind)en gewacht tot ik op de plek van Chris B terecht kon voor mijn olie wissel, Na nummers uitgewisseld te hebben met Chris om zijn gereedschap retour te brengen(was de mijne om 5 uur vergeten in te laden) Dus Chris via deze weg alsnog Bedankt man.
Olie wissel is goed gegaan was zo gebeurd, ik wilde mijn thermostaat nog wisselen maar 1 van de boutjes van het thermostaat huis wilde niet mee werken dus die klus heb ik vanwege het niet alle tijd te hebben maar gelaten voor wat het is en dat word een klusje die een dag in planning krijgt(just in case)
Toen Gerben even geholpen eerst met de oude pakking verwijderen(was ik zo mee klaar he Gerben  ) en nog wat boutjes in de carterpan gedraait te hebben heb ik het opgegeven en onderweg naar huis gegaan want ik was kapot, onderweg bij Lemmer de pomp nnog even aan gedaan om een power tukkie te doen van 15 minuten, en daar knapte ik goed van op.
dus weer op pad word ik daar even later ingehaald door een zilveren 945 met een man achter het stuur die wij allen als voorzitter kennen, die er bij Bant af ging voor de goedkoopste polder peut(tank zelf ook altijd die brandstoffen en doen het zeer goed).
Thuis ook weer even een klein tukkie gedaan en een lekker bordje met eten weg gewerkt.
En toen dit verhaaltje typen, wat is dat toch een werk zeg , krijg steeds meer respect voor Maarten onze papier verstrekkende Factor   .

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 21:19 #1332671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo zo jullie zijn druk
zo zo jullie zijn druk geweest!
ik heb een de koppelings platen van de lpi vervangen op advies van de kassa
nou ze waren echt versleten de klinknagels lagen onderin(ellen bedankt)
verder alles ff nageken en ook maar een blokverwarmings element gekocht en gemonteerd&gt;
pace of cake en ik denk dat het bedrag binnen een jaar terug is verdient,
heel veel dank garage bosscha

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2011 21:52 #1332675 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Inderdaad
Top dag, fijn gesleuteld, gezellig aan de koffie gezeten en zelfs nog heerlijke soep en broodjes! Wat wil je nog meer!
Henk en Katrinus, bedankt!
groeten,
Chris
@ Gerrie, sterkte met poetsen. Ben je zelf alweer beetje toonbaar?

Moderators: Jerry Stam