alweer of nog steeds bezig?

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2011 11:11 #1332534 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: wel of niet op forum zitten

Tomaat schreef : er hier een Nigeriaan op het forum zitten?

Zeg nooit, nooit.Buiten de (lange) arm der wet hebben ook minder goedwillenden lange armen en Nederlandse " associates ".

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2011 13:46 #1332540 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic doen, jeroen,
hij staat op 2dehands.be, er staan er daar regelmatig meer. Heb die gasten al ingelicht, en heb in het verleden uiteraard de "woede" van de Nigeriaanse Maffia op mijn hals gehaald, door wat al te spitsvondig, conform jouw voorstel, te reageren. Uiteindelijk maar eens gezegd dat ik uit Oss kom, en direct familie heb in de Osse Bende, dat bleek ook nu nog afschrikwekkend genoeg.

gr. JB

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2011 13:54 #1332541 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic matglas

ECS schreef : De uitleg begrijp ik alleen begrijp ik niet waarom zonder enige vorm van uitleg dit berichtje hier wordt geplaatst.

start daar dan maar een topic over  Gewoon wat (verder) lezen, is al eens eerder ter sprake geweest, nu weer actueel, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bovendien geeft vaak de kop van een artikel richting aan de inhoud, (ironie!) zoals bijvoorbeeld in het Brabants Dagblad vanmorgen: "“Bleker wil uitbreiding plezierjacht” (en de meeste van ons hebben niet eens een roeibootje...)  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2011 14:17 #1332543 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic das waar
Dat is waar, Recht is iets kroms wat verbogen is ..
Maar een crimineel zal niet zo gauw bezwaar maken denk ik, die weet wel hoe het zit .
Hoewel ik wel een verhaal kan vertellen over een illegale wietplantage en wat de eigenaar/boefje  daar nog van terug  wilde en kreeg (maar dat is meer voor bij de borrel dan op het web)

Moderators: Jerry Stam