Apk en over de 400 000
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 20:55 #1089224
door V700 register
Apk en over de 400 000 is gemaakt door V700 register
Deze week een nieuwe apk , afkeur op 1 Michelin voor. Dus gelijk maar winterbanden op stalen velgen eronder gelegd.
Overigens neem ik geen michelin's meer omdat ik merk dat de auto wegglijdt over de banden in een scherpe bocht.
Co waarde was perfect ondanks een met gumdum dichtgebakken uitlaat.
En tot mijn grote plezier de 400dkm gepasseert.
Vandaag ook maar bedacht nu de alu velgen eronder vandaan zijn en een beetle corrosie hebben ze te gaan laten stralen en donker antreciet te gaan spuiten met een een leuk grapje in de blanke lak.
Overigens neem ik geen michelin's meer omdat ik merk dat de auto wegglijdt over de banden in een scherpe bocht.
Co waarde was perfect ondanks een met gumdum dichtgebakken uitlaat.
En tot mijn grote plezier de 400dkm gepasseert.
Vandaag ook maar bedacht nu de alu velgen eronder vandaan zijn en een beetle corrosie hebben ze te gaan laten stralen en donker antreciet te gaan spuiten met een een leuk grapje in de blanke lak.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 22:12 #1331825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Michelin wegglijden?
Nu maak je me nieuwsgierig, je neemt geen Michelin meer omdat een afgesleten band in de bocht wegglijdt.....dit is zeker een grapje.
Gebruik zomer en winter Michelins onder al mijn Volvo's, zomerband Michelin, winterband Michelin Alpin A4,veruit de zuinigste band, zeker in vergelijk met Pirelli en Vredesteijn wintracs
Ook de klassiekers op MichelinXZX radiaal, perfect.
Welke band wil jij dan kopen ? Pirelli zachte kompound ? prima wegliggeing maar doe je 10.000 km minder lang mee.
Gebruik zomer en winter Michelins onder al mijn Volvo's, zomerband Michelin, winterband Michelin Alpin A4,veruit de zuinigste band, zeker in vergelijk met Pirelli en Vredesteijn wintracs
Ook de klassiekers op MichelinXZX radiaal, perfect.
Welke band wil jij dan kopen ? Pirelli zachte kompound ? prima wegliggeing maar doe je 10.000 km minder lang mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2011 23:27 #1331836
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Michelin
De banden gleden ook al weg toen er nog meer dan genoeg profile op zat. En met glijden bedoel ik dat je de band met "schokken" weg voelt glijden. Nu met de winterbanden heb ik er geen last van. Zal morgen even kijken welk type Michelin . Volgens de bandenmeneer hier verderop , overigens vervent Volvo rijder, heeft michelin hier vaker last van. En ook dat de wangen relatief snel uitdrogen.
Moderators: Jerry Stam