Warom grote diezels niet meer in trek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2011 16:08 #1089135
door V700 register
Warom grote diezels niet meer in trek is gemaakt door V700 register
Warom zijn de grotere auto's niet meer te slijten
Ik heb laats een advertentie geset volvo700vereniging.nl/node/40371
De Volvo 940 heeft nu een nieuw baasje maar de V70 is aan de straat stenen niet te slijten
Ik begrijp er echt helemaal niks van. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen
Kijk de reden dat ik de auto weg doe is omdat ik de km niet maak en hij daardoor te duur word maar als ik veel km zou maken dan hat ik het wel geweten
Bij handelaren krijg in de belagelijke biedingen van 2500 euro dat is toch niet normaal
Ik snap ook wel dat zij er wat aan moeten verdienen maar dat die markt zo op z'n gad licht had ik niet verwacht
Ik heb laats een advertentie geset volvo700vereniging.nl/node/40371
De Volvo 940 heeft nu een nieuw baasje maar de V70 is aan de straat stenen niet te slijten
Ik begrijp er echt helemaal niks van. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen
Kijk de reden dat ik de auto weg doe is omdat ik de km niet maak en hij daardoor te duur word maar als ik veel km zou maken dan hat ik het wel geweten
Bij handelaren krijg in de belagelijke biedingen van 2500 euro dat is toch niet normaal
Ik snap ook wel dat zij er wat aan moeten verdienen maar dat die markt zo op z'n gad licht had ik niet verwacht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2011 16:09 #1331310
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic misschien
misschien omdat de wegenbelasting op diesels ontzettend hoog is geworden, en reparaties aan moderne diesels ontzettend duur zijn?
- W. Slijkerman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2011 19:15 #1331317
door W. Slijkerman
Beantwoord door W. Slijkerman in topic pech
Als de handel niet veel geeft bedenk dan maar beter een half EI dan een lege dop.
De winter zit er ook aan te komen het is niet anders
Het is even door de zure appel heen bijten het is een keer pijn .
Centen incasseren en klaar
Gr: W.Slijkerman volvo sedan 740
De winter zit er ook aan te komen het is niet anders
Het is even door de zure appel heen bijten het is een keer pijn .
Centen incasseren en klaar
Gr: W.Slijkerman volvo sedan 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2011 22:12 #1331331
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De markt bepaalt de prijs.
De markt bepaalt de prijs. Als er niet meer dan 2500 word geboden is dat de prijs. Helaas maar waar....
Sterkte
Groet Paul
Sterkte
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 16:16 #1331365
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic combinatie dieselprijs en
combinatie dieselprijs en wegenbelasting. Je moet gewoon domweg teveel km rijden om quitte te spelen. Dan is een mrb vrije blue motion, blue dynamics, blue.,... of welk ander spaardieseltje vele malen goedkoper. OOk voor de particulier is het niet echt interessant om groot en diesel te rijden. (het blijft nog steeds €0,19 per km belastingvrije vergoeding.)
En tja, de handel bepaalt de prijs.
succes met de verkoop!
En tja, de handel bepaalt de prijs.
succes met de verkoop!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 18:12 #1331370
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic dieSels
zijn in bijvoorbeeld Duitsland, (lage wegenbelasting) maar ook Belgie en Italie gewild. Probeer eens voor de export?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 18:17 #1331371
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zouden
Zouden ze daar "onze" diesels wel willen hebben, met de relatief hoge km-standen ? Een diesel hebben is daar goedkoper, waardoor ook mensen voor een diesel kiezen die niet zoveel rijden. Daar is het aanbod van diesels met lage km-standen dus groter, die natuurlijk wat beter in de markt liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 19:33 #1331372
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Diesels in Duitsland
Euro 1 en euro 2 zijn niet in trek. Dit i.v.m. de rode/gele en groene Plakette. Sommige grote steden mag je alleen maar in als je een gele of groene plakette hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 20:45 #1331387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reparaties
De voorwielaangedreven Volvo's zijn veel duurder qua reparaties dan de bakstenen, ik denk dat de reden is die de marktwaarde drukt. Bijna niemand durft het aan.
Ik heb zelf ook flink ingeleverd op mijn S60 D5.
Omdat ik er wel 50.000 mee gedraaid heb in een jaar tijd viel de km prijs nog mee, maar anders was het echt niet leuk meer geweest.
Ik heb zelf ook flink ingeleverd op mijn S60 D5.
Omdat ik er wel 50.000 mee gedraaid heb in een jaar tijd viel de km prijs nog mee, maar anders was het echt niet leuk meer geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 20:53 #1331388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeet
Om maar niet te vergeten dat we allemaal gaan inleveren volgend jaar zijn er mensen die geen risico nemen en liever in een trap bak gaan rijden en enorm gaan inleveren op veiligheid en comfort.
Tja en als wij hier finacieel er beter voor hadden gestaan was ik bij je langs geweest maar ook wij moeten de hand op de knip houden.
Tom.
Tja en als wij hier finacieel er beter voor hadden gestaan was ik bij je langs geweest maar ook wij moeten de hand op de knip houden.
Tom.
Moderators: Jerry Stam