wie kan mij leren kleppen te stellen van mijn volvo ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 09:27 #1089116
door V700 register
wie kan mij leren kleppen te stellen van mijn volvo ?? is gemaakt door V700 register
wie kan mij leren kleppen te stellen van mijn volvo ??
ik heb genoeg kleppen gesteld maar nog nooit met plaatjes was altijd een kwestie van voelermaat er onder en vast schroeven :}
en ik heb een aantal van deze auto`s en de kosten lopen aanzienlijk op :{
en ik vroeg mij af of iemand mij zou willen leren hoe ik dit zelf doe .
het liefst ergens rond roermond en als niet dan hoop ik dat die gene koffie heeft :}
en heb ik er nog speciaal gereedschap voor nodig ??lees alles over een tang maar niet of er verschil in is en hoe ie er dan uitziet.
zoja welk dan ?
alvast bedankt en mischien tot horens :}
groet will
ik heb genoeg kleppen gesteld maar nog nooit met plaatjes was altijd een kwestie van voelermaat er onder en vast schroeven :}
en ik heb een aantal van deze auto`s en de kosten lopen aanzienlijk op :{
en ik vroeg mij af of iemand mij zou willen leren hoe ik dit zelf doe .
het liefst ergens rond roermond en als niet dan hoop ik dat die gene koffie heeft :}
en heb ik er nog speciaal gereedschap voor nodig ??lees alles over een tang maar niet of er verschil in is en hoe ie er dan uitziet.
zoja welk dan ?
alvast bedankt en mischien tot horens :}
groet will
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 09:44 #1331173
door V700 register
Hoi Will,
misschien toch eens een dagje Vaassen? Timen wil het je vastwel leren tegen eenbescheiden vergoeding. Hulpmiddelen heeft hij ook wel te koop.
Zie hier---> <a href=" timensmit.nl/zelfstl.php?subaction=showf...from=&ucat=2& ;" target="_blank" onclick="window.open('/ timensmit.nl/zelfstl.php?subaction=showf...from=&ucat=2& ;','','');return false;">KLIK
Groeten en succes...
Beantwoord door V700 register in topic Timen
Hoi Will,
misschien toch eens een dagje Vaassen? Timen wil het je vastwel leren tegen eenbescheiden vergoeding. Hulpmiddelen heeft hij ook wel te koop.
Zie hier---> <a href=" timensmit.nl/zelfstl.php?subaction=showf...from=&ucat=2& ;" target="_blank" onclick="window.open('/ timensmit.nl/zelfstl.php?subaction=showf...from=&ucat=2& ;','','');return false;">KLIK
Groeten en succes...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 09:49 #1331174
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Bij mij in Dordrecht kan ik het je ook een keer betaald voordoen en mag je gewoon meekijken. Daarna kun je een pers bij me kopen en gebruik maken van het duidelijke ruilsysteem. zie meer op <a href="
www.vomd.nl
">
www.vomd.nl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 10:17 #1331179
door V700 register
Greedschap hem ik inmiddels ook weer thuis, dus.....
Ik hoor het wel.
Beantwoord door V700 register in topic Den Bosch
Den Bosch is vanuit jou iets dichterbij, volgens mij.Kan het je uitleggen, voordoen, je kan het zelf doen, wat je wil, de pest is, dat ik alleen een handvol plaatjes heb en je die dus later nog moet aanschaffen (tenzij ik net de juiste voor je heb liggen)sanshan schreef : en ik vroeg mij af of iemand mij zou willen leren hoe ik dit zelf doe .
Greedschap hem ik inmiddels ook weer thuis, dus.....
Ik hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 11:06 #1331187
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank je wel opnieuw :}
yep dank je wel opnieuw :}
het schijnt een gewoonte te worden u te mogen danken :}
nee alle gekheid op een stokje erg mooi dat je het allemaal doet en aanbied .
en als ik mijn vrije dagen niet op een rij krijg neem ik je aanbod dankbaar aan :}
het is alleen als ik mijn broer (die in papendrecht woont ) eens samen krijg op mijn kalender dan zou ik om 9 uur bij carlo kunnen zijn en daarna mijn broer vereren met mijn lang verwacht bezoek :}
dank je wel
groet will
het schijnt een gewoonte te worden u te mogen danken :}
nee alle gekheid op een stokje erg mooi dat je het allemaal doet en aanbied .
en als ik mijn vrije dagen niet op een rij krijg neem ik je aanbod dankbaar aan :}
het is alleen als ik mijn broer (die in papendrecht woont ) eens samen krijg op mijn kalender dan zou ik om 9 uur bij carlo kunnen zijn en daarna mijn broer vereren met mijn lang verwacht bezoek :}
dank je wel
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 21:33 #1331393
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kleppen stellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2011 21:38 #1331394
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou
Een hele goeie zijn moet die van het dieseltjuh ook eens chekken, alleen nog nooit gedaan alleen nog maar op de ouderwetse manier bij grote 8,9,12 cilinders (dat zijn nog eens blokjes hehe).
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam