Gespot op OutletPlanet: 9 inch Duo-DVD schermpjes voor in de auto: 129 euro
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 13:01 #1089107
door V700 register
Gespot op OutletPlanet: 9 inch Duo-DVD schermpjes voor in de auto: 129 euro is gemaakt door V700 register
Voior het geval iemand voor de zomervakantie nog op zoek is, is dit volgens mij wel een schappelijke aanbieding.
MCD-KIT 14 Auto-DVD SPELER
DVD gaat in één van de monitoren, dus nauwelijks bekabeling!
Grote schermen, breedbeeld 9 inch! = RUIM 23 CM
Doe er uw voordeel mee.
MCD-KIT 14 Auto-DVD SPELER
DVD gaat in één van de monitoren, dus nauwelijks bekabeling!
Grote schermen, breedbeeld 9 inch! = RUIM 23 CM
- Auto DVD /CD speler met anti-shock (niet gevoelig voor drempels etc.)
- DVD/CD/MP3 CDR/CDRW/JPG/MPEG
- 5 talen DVD menu structuur
- 9” TFT high brightness 16:9 LCD monitor
- Inclusief 2e LCD monitor
- Audio/video/digitale outlut
- Separate volume controle
- Geintegreerde stereo speakers
- Inclusief hoofdsteunevestiging
- Inclusief tas
- Inclusief 2 koptelefoons
- 12V sigaret aansluiting en 230v aansluiting (incl alle bekabeling!)
- Inclusief afstandbediening
- Afmeting : 18cm x 16cm x 4 cm (unit + monitor)
- Gewicht: 715g.
- usb uitgang aanwezig
Doe er uw voordeel mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 13:20 #1331078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank
dank je voor de tip (grappig dat de advertentie vol geestige fouten staat, die jij voor een deel eruitfilterde).
Betekent een USB-uitgang in jouw ogen dat er ook films via USB-sticks zijn af te spelen?
Betekent een USB-uitgang in jouw ogen dat er ook films via USB-sticks zijn af te spelen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 13:25 #1331079
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Hoewel uitgang impliceert dat het een uitgang is, en geen ingang, wel ja.
Er had, aansluiting, moeten staan.
Getuige<a href=" www.kieskeurig.nl/portable_dvd-speler/ma...nt/mcdkit-14/306349/ " target="_blank"> deze recensie, moet het werken.
Er had, aansluiting, moeten staan.
Getuige<a href=" www.kieskeurig.nl/portable_dvd-speler/ma...nt/mcdkit-14/306349/ " target="_blank"> deze recensie, moet het werken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 14:06 #1331081
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank
thanks, de reveiws geven veel duidelijkheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 23:29 #1331152
door V700 register
Ik ken marquant niet, behalve van cheap-ass radio's met veel functies die het soms verbazen lang blijven doen.
Ik heb ooit een Akai set gekocht, nou, echt veel gebruiken doen we hem niet, maar ik denk dat ik met deze set hetzelfde wel had kunnen bereiken.
6 x 12 uur aan in de auto, zeg maar, grofweg......
Beantwoord door V700 register in topic Ja?
In positieve zin, bedoel je?mbroeren schreef : thanks, de reveiws geven veel duidelijkheid
Ik ken marquant niet, behalve van cheap-ass radio's met veel functies die het soms verbazen lang blijven doen.
Ik heb ooit een Akai set gekocht, nou, echt veel gebruiken doen we hem niet, maar ik denk dat ik met deze set hetzelfde wel had kunnen bereiken.
6 x 12 uur aan in de auto, zeg maar, grofweg......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 00:12 #1331156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo-zo
beiden. Positief dat er een 500gig HD aan kan volgens een reviewer en minder positief dat hij geen divx afspeelt en in mindere mate dat NTFS (nodig bij bestanden boven de 4gb) niet wordt ondersteund. Toen ik me er nog verder in verdiepte, kwam ik voor mezelf tot de conclusie dat ik zoiets uiteinlijk wel wil, maar zonder DVD-speler. Dus als er een goed scherm met ingebouwde mediaplayer een keer voorbijkomt, ga ik me er weer in verdiepen. Nogmaals dank voor de tip.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 02:02 #1331163
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Liever los
Hallo Volvisti
Twee beeldschermen met een losse DVD-speler hebben het voordeel dat beide beeldschermen identiek zijn en er dus niet om gevochten kan worden. En de DVD-speler kun je op een plek leggen cq inbouwen, waar de kids er niet en de ouders er prima bij kunnen.
groetjes
Mathy
PS er was ooit een firma in Nederland die harde schijven cq "media players" aanboden voor in de auto. Maar de schijven hadden weinig opslagcapaciteit en inmiddels worden zo meen ik ook niet meer aangeboden. Als ik me niet vergis was het merk cq de importeur "Target Xtream".
Twee beeldschermen met een losse DVD-speler hebben het voordeel dat beide beeldschermen identiek zijn en er dus niet om gevochten kan worden. En de DVD-speler kun je op een plek leggen cq inbouwen, waar de kids er niet en de ouders er prima bij kunnen.
groetjes
Mathy
PS er was ooit een firma in Nederland die harde schijven cq "media players" aanboden voor in de auto. Maar de schijven hadden weinig opslagcapaciteit en inmiddels worden zo meen ik ook niet meer aangeboden. Als ik me niet vergis was het merk cq de importeur "Target Xtream".
Moderators: Jerry Stam