toffe sam, nu met foto's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 17:35 #1089084 door V700 register
toffe sam, nu met foto's is gemaakt door V700 register
Vandaag een begin gemaakt met Toffe Sam.
Beurtje laten geven(Sallabas), achter remmen vervangen (zaten vast), nieuwe kenteken plaat erop met opgelegde letters, voorspoiler opnieuw zwart gemaakt,
even velgen Geejee "geleend"i.v.m. apk afkeur 2 banden, tot mijn winter banden er onder gaan over 14 dagen.
Verder technisch goed in orde, dus komplimenten aan vorige eigenaren. Tot nu toe weinig achterstallig onderhoud vastgesteld.
Aangezien het mijn "winterauto"moet worden gaan er ook nog 2 grote verstralers op van Hella, mag best beetje fout zijn denk ik.
Wordt inmiddels beetje verf op kleur gemaakt om wat slechte plekjes opnieuw in de verf te zetten, radio/cd inbouwen, misschien Turbo druk beetje verhogen, en gaan met die kar.
Zal gaande weg wel eens proberen wat foto's te plaatsen. Probeer Toffe Sam ook van de week nog even te laten polijsten en in de was te laten zetten, zodat alles weer mooi blinkt.
Hierna langzaam aan binnenkant verfraaien. Ben al bezig met nieuwe hemel, andere bekleding, en wat nieuwe matjes etc. Misschien nog afdekhoes, kijk wel hoe ver ik kom.
Auto rijdt in ieder geval niet verkeerd, en heb er best schik in. Leuke deal gemaakt met Geejee, maakt het dubbel zo leuk.
Hou jullie op de hoogte van het resultaat!!

en inmiddels wat foto's toegevoegd!!
Knipperlichten heb ik al vervangen, van de week nog even 2 nieuwe achterlichten.
Komt helemaal goed met SAM

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 17:50 #1330804 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
dat die witte, Ton?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 17:59 #1330808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja..
ook ik inmiddels aan een witte, wel een turbo. Gaat er rapper vandoor dan mijn mooie rode dame!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 21:26 #1330835 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahaha
We kunnen hem zo nog wat sneller maken Ton! Dan heb je eccht leuk speelgoed! ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 21:53 #1330841 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi man ,
Enne..... d,r is niets mis met een paar extra lampen hoor...

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 22:40 #1330845 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic extra lampen...?
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde afwijking. Dan krijgen we saaie bakstenen. De ene valt op enorme ronde verstralers, . (ik heb ze gezien, kun je beter je grille meteen op M.P. zetten) en de ander heeft een "sleur-hut-spoiler" en een explosieve "Down Under" sticker. Gelukkig maar.... ...
Beweert Ton ook nog dat Toffe Sam mooier wordt dan Fransje...., "dach `t nie !".

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 23:10 #1330850 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad, smaken
Inderdaad, smaken verschillen gelukkig. Dat maakt het ook altijd zo leuk om bij elkaar onder de kap te kijken, de deuren open te doen en naar binnen te koekeloeren en met een kopje koffie in de hand achterover leunen en de buitenkant aanschouwen.
Zo zag ik van het weekend de 960 sedan van Jangeert, zelfde lakkleur als de mijne, maar verder veel verschillen. Vind ik leuk, kijken hoe dat er dan uit ziet.
Maareh, Geejee, maak je geen zorgen, Ton kan roepen dat Toffe Sam mooier wordt dan Fransje, uiteindelijk is Lazarus toch het mooiste en stoerste werkpaard, dus zoveel maakt het dan ook weer niet uit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 23:14 #1330852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Logisch!
Met een naam als 'Lazarus' kan dat toch niet missen ;) ik ben op m'n mooist als ik .. Nee laat maar :p

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 23:15 #1330853 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies! Dan zie je die
Precies! Dan zie je die deuken en butsen niet

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 23:31 #1330854 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Lazarus.., de 945 tdic?
Als "Lazarus" de "knikker-bak" is....(?), dan hoopt onze "Oop", één jaartje oudere t.d. broertje van "Opoe", hem toch over een tijdje te kunnen ontmoeten. Dan zijn het 2 èchte Friese (werk) Broertjes (maar wel met een lange staart). Kunnen we die zenuwachtige ongeduldige Hackney 's, een "poepie" laten ruiken..  

Moderators: Jerry Stam