Oplossing voor te hard rijden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 10:31 #1088916 door V700 register
Oplossing voor te hard rijden is gemaakt door V700 register
ik werd vanmorgen op de a50 aan gehouden door de klpd voor te hard rijden . ik reed met een snelheid van 160 km per uur ,zo loste ik dat op. De agent .''meneer ik hou u aan voor te snel rijden '' mag ik u rijbewijs aub . ik zeg,''ik heb geen rijbewijs agent.'' De agent ,geen rijbewijs ? ,''heb u wel papieren van deze auto bij u ''. ik zeg, nee, want deze auto is niet van mij ik heb hem gestolen .maar ik geloof dat ik wel wat zag . toen ik mijn pistool in het handschoenenvakje legde . de agent verbijsterd .''u bent gewapend met een pistool in een gestolen auto .!!!! ik zeg ''ja 'die had ik nodig om de vrouw dood te schieten waar ik deze auto van gestolen heb .'' Haar lichgaam ligt in de kofferbak , ik doe wel vaker rare dingen als ik gezopen heb ,'' het werd de agent te veel en hij riep assistensie op, binnen de korste keren werd ik omsingeld ,door een horde gewapende agenten ,en de hoofdagent kwam naar mij toe ,. de hoofdagent . ''uw rijbewijs aub .'' ik (terwijl ik mijn rijbewijs ovehandig ). ''astublieft agent .''de hoofdagent, ''uw papieren graag .''ik ,''(terwijl ik mijn papieren overhandig). ''astublieft agent'''.vervolgens vraagt die of die in het handschoenenkastje mag kijken . ik stem daar mee in en er was nergens een pistool te bekennen. tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken . maar vond daar alleen een laptop en een gevarendriehoek . de hoodagent .''ik heb van deze agent gehoord dat u ,''dat u gewapend met een pistool . ''zonder rijbewijs .met een lijk in de kofferbak ,dronken in een gestolen auto reed ''hoe kan dat??? ik zeg .ja dat weet ik niet ,''ik durf te wedden dat die fantast ook nog zei dat ik te hard reed .''''
Hej då

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 10:42 #1329578 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaaf..
die zag ik niet aankomen......

Toon, mogen we hier een autogerelateerde moppenrubriek van maken?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 10:55 #1329579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig!
Geweldig!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 11:48 #1329588 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
haha, wat een mop! nog niet eerder gehoord. maar of hij in real life zal werken?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 16:41 #1329618 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic real life?
Gewoon proberen en als u dan enkele maanden niet meer reageert hier, werkt het dus NIET.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 16:42 #1329619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wereld klasse
klasse mop heb er van genoten :}
groet will

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 18:46 #1329627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Van de film : Tommy BoyTe
Van de film : Tommy BoyTe hard rijden.Je ziet politie achter je zitten.Even flink slingeren met de auto, gas geven, remmen gas geven..En vervolgens aan de kant zetten en uitstappen en als een gek in de weer slaan en rennen.En dan zeg je.. WESPEN !!!Als je het stukje film ziet is het fantastisch.<a href="
">

Moderators: Jerry Stam