MBC geplaatst
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2011 19:09 #1088752
door V700 register
MBC geplaatst is gemaakt door V700 register
Vandaag heb ik een MBC geplaatst, bij elkaar 10 minuten werk mede dankzij Michael die
mij geholpen had zo'n ding te plaatsen in mijn vorige turbo, was ik zeer benieuwd of het
nog dezelfde heerlijke kick gaf als de vorige keer.
Driewerf Ja! Ik schat dat hij nu op 0.8 bar staat en geen fuelcut. Ik rijd op Lpg dus optimale
prestaties. Samen met een nieuwe turbo die ik heb laten plaatsen, ben ik weer een blijde-volvo-rijder.
Groet, Jacow
mij geholpen had zo'n ding te plaatsen in mijn vorige turbo, was ik zeer benieuwd of het
nog dezelfde heerlijke kick gaf als de vorige keer.
Driewerf Ja! Ik schat dat hij nu op 0.8 bar staat en geen fuelcut. Ik rijd op Lpg dus optimale
prestaties. Samen met een nieuwe turbo die ik heb laten plaatsen, ben ik weer een blijde-volvo-rijder.
Groet, Jacow
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2011 19:38 #1328440
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lang
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2011 22:05 #1328463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Hallo Rudiger,
inderdaad, leuk dat je dat nog weet. Hij lag te wachten op een nieuwe turbo en die zit er in. Je weet ongetwijfeld nog dat de straat in mist was gehuld toen ik weg reed. Turbo was op... Nu trekt-ie als een dolle(voor zo'n baksteen dan he)
Enfin, de volgende stap is de airco herstellen...zal wel een tijdje duren, nu het weer wat eh koeler wordt
groet, Jacow
inderdaad, leuk dat je dat nog weet. Hij lag te wachten op een nieuwe turbo en die zit er in. Je weet ongetwijfeld nog dat de straat in mist was gehuld toen ik weg reed. Turbo was op... Nu trekt-ie als een dolle(voor zo'n baksteen dan he)
Enfin, de volgende stap is de airco herstellen...zal wel een tijdje duren, nu het weer wat eh koeler wordt
groet, Jacow
Moderators: Jerry Stam