Project kick-off LED achterlicht, deel hoeveel precies?
- V700 register
- Nieuw lid
-
A.I.&E. postbus 8824 5605 LV eindhoven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik moet nog even kijken wat hun voor verzenden rekenen, maar is wel het zelfde merk en type. 9 euro. schiet niet op dus.
de 12 leds hebben ze ook, de shop zit in eindhoven.
Als je in google zoek op : ba15s all ride 12 leds
dan vind je meer zaken die ze hebben.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Edit: na verder zoeken is BA15S waarschijnlijk de lampvoet en is er heel veel keuze in led
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn vorige "witte" lampjes leverde mij een waarschuwing van de klpd op, te blauw.
Arjan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou het gauw aanpassen, het was namelijk tamelijk verwarrend, omdat het leek alsof je gewone remlichten kapot waren.Baseman schreef :
Dat is behaviour by design, in mijn achterlichten zitten namelijk LED's, die meteen aanspringen en het derde remlicht is een gloeilamp.Grappig, hier heb je dus live kunnen zien, wat het verschil is, tussen gloeilamp en LED reactie, terwijl ze beide tegelijk worden ingeschakeld.Jeroen schreef : Wat mij opviel bij jouw auto Bas, terwijl wij zaterdagavond ons richting huis "spoedden" is dat jouw 3de remlicht een tamelijk grote vertraging heeft ten opzichte van je gewone remlichten. Het gaat denk ik om een halve seconde ongeveer.
Heb je dat expres gedaan en met een bepaalde reden, of is dat gewoon een "undocumented feature"?
Ziedaar, met 120 KM/h toch 18 meter winst.....
Je moest echt twee keer kijken.
En dat levert dan weer 18 meter extra op bij 120 km/h.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Koop ze anders <a href="" target="_blank">gewoon op ebay?Staan ze voor net iets meer dan een pond per stukA_A schreef : Als je in google zoek op : ba15s all ride 12 leds
(sorry, ik lees net verder en zie dat ik niet de eerste met de eBay link ben, overigens, wel een andere verkoper.En Amberkleurig, maar hij verkoopt ook wit. Moet je voor echt wit trouwens niet op zoek naar 4300K lampjes?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, dat is het ook.Leidsekade schreef : Edit: na verder zoeken is BA15S waarschijnlijk de lampvoet en is er heel veel keuze in led
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hebben het overigens wel over een 50watt weerstand die je nodig hebt om 'hyper'-knipperen te voorkomen. Dus het 'defecte lamp'-relais meet niet alleen verschil tussen links en rechts blijkbaar?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De knipperlichten worden niet gecontroleerd door het "lampje-kapot-relais".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, natuurlijk niet. Dom van mij. Anders zou je daarmee binnen kunnen zien wanneer je richtingaanwijzers knipperen. En dat lampje hebben ze al vanaf 1766 standaard in alle auto's ingebouwd; James Watt was de eerste. Geloof ik...Mathy schreef : ...De knipperlichten worden niet gecontroleerd door het "lampje-kapot-relais"...