Mag weer een jaartje .....

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 17:19 #1088681 door Willem Veneboer
Mag weer een jaartje ..... is gemaakt door Willem Veneboer
Bij het nakijken van de papieren bleek dat de APK-vervaldatum wel heel erg snel naderde.
Dus gelijk gisteren maar even gebeld met een lokale garage. Daar vanochtend heen gebracht en mobiele nummer achtergelaten.
Om 14:32 kreeg ik een telefoontje dat de auto weer klaar stond om opgehaald te worden.
Daar stond deze al weer netjes voor de deur klaar. Er werd nog een compliment uitgedeeld over de algemene staat van de auto.
Nog even na staan praten en hij adviseerde om in de loop van het jaar de voorste remslangen te vernieuwen, dus ik kan weer aan de bak op een sleuteldag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 17:26 #1327793 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic das
Dat is mooi, mag je weer een jaartje met een grijns rond rijden, en wij zijn weer blij want er blijft weer een baksteen voor een normaal bedrag op de weg rijden hahaha.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2011 19:08 #1327807 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer een jaar
Ik heb mijn auto's allemaal in de agenda van outlook ingevoerd. Altijd precies 2 maanden van te voren krijg ik melding om te keuren zodat ik tijd genoeg voor correcties heb.
Volgende maand weer aan de beurt voor Volvo en DAF.
De 760 eindelijk helemaal in orde. Nieuwe remblokken rondom, klepspeling ok, startmotor gereviseerd en alles gecontroleerd.
Het heeft even geduurd maar nu helemaal vertrouwen om de Volvo ook voor lange afstanden te gaan gebruiken.
Chris 

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2011 08:07 #1327900 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic remslangen
Willem, remslangen voor moeten bij mij ook... krijgen we kwantumkorting bij vd Wulp ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2011 09:26 #1327910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die van mij ook..
mijn 740 kwam er zelfs door met een steeds afslaande motor (zie desbetreffende draadjes) en een dubbele barst in de voorruit die elkaar op 10cm zijn genaderd binnen het A4 gezichtsveld boven je stuur. Volgens mijn keurmeester voor sommige rdw'rs toch reden voor afkeur.
Dit is mijn werkpaard en inclusief de deuken, krassen, achterstallig onderhoud (if it ain't broken....) en de 677.000 op de teller toch weer zeer opmerkelijk.
Oh ja, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik van tevoren het stuurhuis heb vervangen voor eentje die ik een paar jaar geleden al eens gekocht had van iemand op het forum omdat de mijne lekte. Dat is tegenwoordig niet meer toegestaan.

Moderators: Jerry Stam