Toffe Sam

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2011 16:40 #1088553 door V700 register
Toffe Sam is gemaakt door V700 register
Toffe Sam heeft een nieuw baasje!!!

Zocht een winter auto, en heb vanmiddag met Geejee & Co uiteraard overeenstemming bereikt om Toffe Sam naar Roosendaal te halen.

Ga hem in ere herstellen komende tijd. Vindt hem te goed/mooi om zomaar af raggen, dus ga Toffe Sam optisch l;angzaam en beetje bij beetje netjes maken. Heb ik en een mooie rode dame voor de zomer en een stoere witte voor de winter.

Geejee & Co bij deze bedankt voor de hartelijke ontvangst, en kom Sam z.s.m. halen.

Ben er blij mee!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• laurens linssen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2011 17:03 #1326786 door laurens linssen
Beantwoord door laurens linssen in topic Goed nieuws
Dat is goed nieuws. Want hoewel demontage al veel vriendelijker klinkt dan sloop, is op de weg houden zoveel beter!

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
17-08-2011 22:32 #1326820 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
Ah, gelukkig!
Ik ben blij dat hij niet gesloopt gaat worden! Het is een heerlijke bak.
Mocht je vragen hebben over het onderhoud, mail me even.
Ik heb er erg veel aan gedaan, ik denk dat GJ het lijstje wel aan je doorgegeven heeft :-)

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2011 22:54 #1326821 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Onze Bob ook blij!
Was erg leuk vanmiddag. Het zat al een tijdje "in het vat" met Ton. Zelf, en dan bedoel ik ook onze dochter Bob, hadden er totaal geen haast mee. Ze mist wel haar "open dakje", haar Biltema radio met "geheime" cd. ingang, de usb aansluiting en haar sticker van "down under!". 
Zoals Laurens, die Toffe Sam gisterenavond nog "bewonderd heeft", netjes mijn woorden memoreert; geen sloop maar eventueel demontage, hoeft gelukkig geen doorgang te vinden. (hoewel ik de dakrailing, de Biltema, de mistlampen en de verzwaarde achter-veren graag op "Fransje" had willen hebben.)
Gezien ikzelf beter met een kettingzaag overweg kan dan een "turbo-afstelling" of "klepdeksel-pakking", lijkt mij dit een goede keuze. Ton heeft me ook weer hele goede weder diensten aangeboden. En dat bedoel ik nou, met deze verrekte leuke vereniging. Het is dus ook mogelijk om eerlijk en leuk met elkaar om te gaan. Echt uniek! (uiteraard uitzonderingen daar gelaten, maar dat komt in elk verenigingsverband voor) 
Hij blijft trouwens ook Toffe Sam heten. Ook wel leuk voor Henqui dat ie hem binnen onze vereniging kan blijven volgen. 
Nogmaals, helemaal top! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 09:35 #1326848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt..
voor de berichten.

Hendrik, heb inderdaad van Geejee een prachtige map met alles erin van Toffe Sam gekregen. Heb ik vragen meld ik me graag even.

Geejee, Alleen al voor je dochter mag Toffe Sam niet gedemonteerd worden.
Al de andere dingen die we besproken hebben, bel of pm me even en we gaan het regelen. Kan ook op zaterdag als dat makkelijk is voor je.

Vindt het wel leuk om die stoere witte bak op te knappen!!

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
18-08-2011 20:11 #1326950 door Hendrik Teerink
Veel plezier ermee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 21:01 #1326963 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's...
wil ik altijd wel hebben voor bij de map die ik van Geejee gehad heb.

Heb in ieder geval vandaag al nieuwe kenteken platen met opgelegde letters besteld, afspraak gemaakt om de deukjes eruit te laten halen als Toffe Sam er is, en de poetser verwacht hem ook al daarna. Laat Toffe Sam eens lekker verwennen bij een prof. poetser.

Zal daarna een foto plaatsen om aan Geejee te laten zien hoe mooi hij is. Vindt de dak dragers ook super om te zien, ga ook optisch wat spuitwerk laten verrichten, kortom, gaat goed komen met Sam.

Later misschien nog mooit leren setje erin, dus nog wensen genoeg.
Technisch ga ik ervan uit dat er niet veel meer aan moet gebeuren.

Dadelijk vind ik hem zo mooi dat ik er weer een winter auto bij moet zoeken!!!

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
18-08-2011 21:12 #1326914 door Hendrik Teerink
Trouwens, geen idee of GJ dit wist, de eigenaresse vóór mij had hem aardig verwaarloosd, hij lekte alle mogelijke vloeistoffen aan alle kanten, de schade in de bekleding is van een rolstoel en van een wandelstok (je weet wel, die je krijgt als je een gebroken been hebt:-))
De auto heeft als trouwauto dienst gedaan vlak nadat ik hem kocht maar moest halverwege de bruiloft de auto noodgedwongen omruilen want het koelwaterverlies werd te gortig, haha.
Ik heb daar nog wel foto's van, mocht je interesse hebben.
Voor mij was de auto een prima leerobject! Ik heb er zoveel mogelijk aan gedaan maar inderdaad, optisch kan er nog wel wat gebeuren (staat bij mij altijd nr 2).
Als men de oldtimerregeling niet had afgeschaft, had ik hem nooit weg gedaan!

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
18-08-2011 21:38 #1326985 door Hendrik Teerink
heb je een mailtje gestuurd!

Moderators: Jerry Stam