HU1205
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2011 16:22 #1088467
door Ries van Lomwel
HU1205 is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Past een HU1205 in het dash van mijn 945? Ik denk niet zonder het nodige zaagwerk?
Past een HU1205 in het dash van mijn 945? Ik denk niet zonder het nodige zaagwerk?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2011 17:55 #1326273
door V700 register
Maar als je een complete HU-1205 inclusief GPS antenne en alle navigatie-discs's kunt krijgen voor 200 euro, zou ik het proberen.Bedenk wel, dat je er een verloop voor nodig is, wat niet in 1 keer te krijgen is (of duur is), maar wel van Volvo 9-serie, via ISO naar Volvo-nieuw. De antennestekker dien je ook een verloop voor te hebben.Dat hele spul bijelkaar heb ik wel liggen trouwens, qua verlopen.
Als dat ding het dubbele kost, zou ik het laten. (hoewel, dat moet je gewoon zelf weten, trouwens)
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Dat klopt.Afhankelijk van de prijs, zou ik er niet aan beginnen.Overigens, het radiovak, dubbelDIN vak van een 960 heeft andere hoekjes, dan die in de V70TII, en bij een groot aantal van die HU-s, moet je op alle hoekje de bocht een beetje minder scherp maken.RVL schreef : Ik denk niet zonder het nodige zaagwerk?
Maar als je een complete HU-1205 inclusief GPS antenne en alle navigatie-discs's kunt krijgen voor 200 euro, zou ik het proberen.Bedenk wel, dat je er een verloop voor nodig is, wat niet in 1 keer te krijgen is (of duur is), maar wel van Volvo 9-serie, via ISO naar Volvo-nieuw. De antennestekker dien je ook een verloop voor te hebben.Dat hele spul bijelkaar heb ik wel liggen trouwens, qua verlopen.
Als dat ding het dubbele kost, zou ik het laten. (hoewel, dat moet je gewoon zelf weten, trouwens)
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2011 07:09 #1326304
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic HU1205
Bedankt voor de info Bas, ik denk dat we het maar bij de CR502 houden die er al in zit.
Moderators: Jerry Stam