Mijn e-mail adres is gehackt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ffn het ww veranderen is altijd goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga er maar vanuit dat dat het geweest is Gerben, je gratis Wi-Fi hotspot is gewoon "gespoofed" en afgetapt. Wordt erg veel gedaan lately helaas.Timmer ook dat gewoon goed dicht.gerryberrie schreef : Ik heb wel op vakantie met mn Iphone en Ipad mn mail zitten lezen op een publiekelijke wifi internet spot bij een lokale pub..misschien dat het daarvandaan komt? al lijkt me de kans echt minimaal.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet voor mij maar dochterlief heeft en een iPad en een iPhone.
Ben zelf sinds een maandje of wat over op een iMac, wel wennen maar het werkt allemaal wel erg goed.
Ben met name overgestapt om beter met Indesign te kunnen werken (voor de Factor)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heb je "Lion" er al op staan? Is nog beter dan vorige versies.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
</div>Nee hoor ik heb geen vunzmail van je gehadgerryberrie schreef : Eenmaal weer in mijn e-mail blijk ik enkele vunzige e-mailtjes te hebben verstuurd naar Jan en alleman.<div class="content">
Inderdaad wel vervelend en goed opletten, zeker nu het trend wordt om via je mobiel ook je bandzaken te regelen. Ik doe dat toch maar thuis vanachter de PC i.p.v. via een publiek netwerk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, heel veilig is het nog steeds niet. Hotspots moet je eigenlijk gewoon vermijden OF je moet met een SSL verbinding gaan werken. Sinds wat updates is het eenvoudig 'kraken' moeilijker geworden. Een paar maanden geleden was het nog heel simpel het 'hoofd'wachtwoord van de iPhone te achterhalen voor kwaadwillenden.mderijke schreef : Is met die update het "pikken" van de wachtwoorden dan voldoende beveiligd??
Niet voor mij maar dochterlief heeft en een iPad en een iPhone.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Heb je "Lion" er al op staan? Is nog beter dan vorige versies.
Mathy vertel mij maar wàt er allemaal veranderd èn verbeterd is ten opzichte van Snow Leopard. Lion (tis een update trouwens) is op de markt gegooid omdat 'straks' de I-phone 5 gelanceerd gaat worden met allemaal nieuwe pikkepoelie. Ik zie igg weinig verandering. Dit geheel off topic natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit nog steeds te wachten op het kentekenbewijs van je 16 klepper Gerben. E.e.a. naar aanleiding van je email waarin je schreef dat je deze wilde verkopen aan mij en waarbij ik reeds de koopsom op het vermelde rekeningnummer heb gestort.
De overeenkomst, en wederom e.e.a. via de email was dat je er nog 1 maand in mocht rijden en hem onbeschadigd en in goed werkende toestand aan mij zou leveren op 15 september en alvast het kentekenbewijs zou opsturen.
Om nu te schirjven dat je email gehackt is vind ik nogal flauw en zie ik als een poging om onder onze deal uit te komen.
Verdere correspondentie bij voorkeur via pb!
Groet Rudiger