Volvo Italië
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2011 01:34 #1088312
door V700 register
Volvo Italië is gemaakt door V700 register
Hallodan,
Hier even een berichtje uit Slovenië!Nadat ik met vrienden in Zwitserland een paar daagjes heb genoten van het uitzicht over het Lago Maggiore zijn we even langsgeweest bij een Italiaanse autohandelaart. Hij kwam op mij zeer goed over (ben zelf verkoper geweest dus heb dat niet zomaar..)
Ik heb die 740 TIC bekeken > www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ltipe4tipqlq en moet zeggen dat ik er behoorlijk over te spreken ben.150.000 kilometer, keihard, spik en span, krassen op de lak. ACC, halfleder,verder alle standaard shizzle. Wat is dit volgens jullie waard? Misschien fix ik nog wat images.
Of zegt iemand, neem zoiezo maar voor mij mee? Dan ga ik hem in elk geval halen..
Groetjes,Johan
Hier even een berichtje uit Slovenië!Nadat ik met vrienden in Zwitserland een paar daagjes heb genoten van het uitzicht over het Lago Maggiore zijn we even langsgeweest bij een Italiaanse autohandelaart. Hij kwam op mij zeer goed over (ben zelf verkoper geweest dus heb dat niet zomaar..)
Ik heb die 740 TIC bekeken > www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ltipe4tipqlq en moet zeggen dat ik er behoorlijk over te spreken ben.150.000 kilometer, keihard, spik en span, krassen op de lak. ACC, halfleder,verder alle standaard shizzle. Wat is dit volgens jullie waard? Misschien fix ik nog wat images.
Of zegt iemand, neem zoiezo maar voor mij mee? Dan ga ik hem in elk geval halen..
Groetjes,Johan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2011 02:15 #1325276
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wat bij me opkomt...
[modbreak: Opmerking verwijderd - In strijd met het sitereglement]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2011 10:41 #1325296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wauw...
Mooie spot!
Ik hoop dat-ie in de club terecht komt.
Joost
Ik hoop dat-ie in de club terecht komt.
Joost
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2011 11:21 #1325300
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Mooi
Mooi bakkie, ogenschijnlijk voor weinig centen maar met die kilometerstand? Tja het kan waar zijn.
Moderators: Jerry Stam