Hoera ik kan weer actiev zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2011 21:48 #1088098
door V700 register
Hoera ik kan weer actiev zijn is gemaakt door V700 register
Vandaag een 480 omgeruild tegen een 940 turbo diessel automaat. In Polar trim, dus eigenlijk niets meer te wensen. Kilometerstand 455.000 maar nog in goede staat.Zijn huidge baasje wilde graag mijn 480 overnemen en ik vond een beetje extra ruimte niet verkeerd.
Dus vanaf heden kan ik weer actief aan de gang op het forum, het is inmiddels 4 jaar geleden dat ik mijn geliefde 960 van de hand heb gedaan!Na een uitgebreide poetsbeurt zal ik is wat foto's plaatsen!
MVG
Erwin
Dus vanaf heden kan ik weer actief aan de gang op het forum, het is inmiddels 4 jaar geleden dat ik mijn geliefde 960 van de hand heb gedaan!Na een uitgebreide poetsbeurt zal ik is wat foto's plaatsen!
MVG
Erwin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2011 23:51 #1323576
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Welkom terug.
Leuk dat je weer een 940 hebt. Hoewel een 480 ook helemaal niet verkeerd is. Ik ben toevallig vandaag weer een dagje met m'n 480-turbo op pad geweest.
En foto's zijn altijd leuk. Want een forum zonder foto's is als een café zonder bier.
Groeten, Jan.
En foto's zijn altijd leuk. Want een forum zonder foto's is als een café zonder bier.
Groeten, Jan.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2011 07:54 #1323587
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Welkom terug
Welkom terug Erwin en benieuwd naar foto's van je nieuwe 940. En eh pas even je handtekening aan ....
Moderators: Jerry Stam