Bijkletsen in Emmeloord (of all places)

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2011 20:25 #1087887 door van Kuijk
Bijkletsen in Emmeloord (of all places) is gemaakt door van Kuijk
<div class="content">Vanmorgen (2 juli) in Emmeloord geweest, eega afgezet bij een voor mij minder leuke winkel. Ben toen zelf maar even gaan " buurten "  bij Jan Crombeen en Jan-Geert van der Veen aan de Pilotenweg. Lekkere koffie en met name weer wat nuttige tips gehad. Mannen bedankt maar weer !
 </div><div class="links"> </div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2011 20:35 #1322095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en
Dan geen bakkie bij mij doen, schaam je Eric  , van de pilotenweg naar mij toe is binnen  minuten te doen hahahaha.
Als je maar weer wat geleerd hebt, maar welke winkel hebben wij hier in Emmeloord die ze ergens anders niet hebben?

Tom.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2011 21:17 #1322100 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic 110702_Bakkie doen (TGFT)
Hallo Tom,Ik weet of wij elkaar al eens ontmoet hebben, maar wat niet is kan nog komen...........Ik ben een nogal verlegen type en al de complimenten over mijn auto maken het er niet beter op.  Misschien kun je daar rekening mee houden als we elkaar eens ontmoeten?Overigens, waarschijnlijk kom ik binnenkort nog een keer in Emmeloord aan de Pilotenweg.Betreffende de winkel, het betreft een franchise organisatie met meerdere vestigingen in Nederland. In Emmeloord zit deze winkel aan de Randweg 29, naast Marktplaats. (het Goed)Zo heb ik mijn uitje, en mijn vrouw ook. In de omgeving van Gemert zitten ook een paar van deze winkels, vandaar dat ik onlangs maar eens van Twente naar de sleuteldag in Gemert ben gereden. Ik tevreden en mijn vrouw ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2011 00:13 #1322123 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ah
Het andere onderdeel van Markplaats hahaha, ach soms kun je er net vinden wat je zoekt of tegen iets aan lopen(figuurlijk) wat je toch wel leuk vind.

Ach als je weer s deze kant op komt laat het weten vind het altijd leuk als er een andere baksteen in de straat staat dan mn eigen , en Verlegen hoef je niet te zijn bij mij, mag graag(sommige kunnen dat beamen) slap lullen en veel koffie drinken  .

Tom.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-07-2011 00:15 #1322125 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Geintje
Slap lullen, veel koffie drinken, veel roken en Volvo rijden..dat is Tom
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2011 00:17 #1322127 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jup
hmmm hij kent me nu wel heel goed  mag wel uit gaan kijken met wat ik allemaal doe.

Tom.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2011 05:44 #1322133 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic PKKK dag ?
Hoe staat het met een nieuwe PKKK dag in Emmeloord? Destijds was er best wat animo maar ik heb er niet veel meer over gehoord. Kan je je hart weer ophalen Tom!

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 06:44 #1322135 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic 110703_Multi bezoek Emmeloord

TGTF schreef : Het andere onderdeel van Markplaats hahaha, ach soms kun je er net vinden wat je zoekt of tegen iets aan lopen(figuurlijk) wat je toch wel leuk vind.

Ach als je weer s deze kant op komt laat het weten vind het altijd leuk als er een andere baksteen in de straat staat dan mn eigen

, en Verlegen hoef je niet te zijn bij mij, mag graag(sommige kunnen dat beamen) slap lullen en veel koffie drinken  .

Hallo Tom,
Ach, die van mij hoort " de straat " wel en anders loopt de straat wel uit als ik er in kom rijden. Slap lullen, koffie drinken en roken doe ik niet, maar goed, je moet je soms een keer opofferen.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2011 18:17 #1322683 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic 110708_Bijkletsen in Emmeloord (of all places) - Deel 2
Morgen (9 juli) weer naar Emmeloord, even " iets " in laten bouwen. (o.o.v)

Moderators: Jerry Stam