herinvoering belastingvrijstelling?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2011 09:32 #1087847
door Mathy van Nisselroy
herinvoering belastingvrijstelling? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Al eerder en vaker heb ik het hier gepost: herinvoering belastingvrijstelling oldtimers (ouder dan 25 jaar). Reden temeer thans voortuigen aan te schaffen van ná 1986, die voor een habbekrats worden aangeboden. Bijkomend voordeel indien dit doorgaat: afgelopen met die verrotte fricadellen voor astronomisch hoge bedragen aangeschaft, en vaak achteraf een (om)kat in de zak!
Aldus: gezien, gehoord, gelezen: de PVV gaat serieus dit item bespreken met de staatssecretaris. <a href="mailto:pvv.publiek@tweedekamer.nl">pvv.publiek@tweedekamer.nl Ik adviseer eenieder die daar belang bij heeft (en wie is dat niet) op een of andere wijze kenbaar te maken (via hierbij weergegeven e-mailadres) dat men deze zaak van harte ondersteund. Uiteraard zal ook de Fehac zich inspannen. Laat deze kans niet voorbijgaan! Roert u zich!
[modbreak: zoals al eerder en vaker hier gepost: Het international forum is er voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn. Vandaar dat het gehele draadje verhuisd is naar de Kletshoek]
Aldus: gezien, gehoord, gelezen: de PVV gaat serieus dit item bespreken met de staatssecretaris. <a href="mailto:pvv.publiek@tweedekamer.nl">pvv.publiek@tweedekamer.nl Ik adviseer eenieder die daar belang bij heeft (en wie is dat niet) op een of andere wijze kenbaar te maken (via hierbij weergegeven e-mailadres) dat men deze zaak van harte ondersteund. Uiteraard zal ook de Fehac zich inspannen. Laat deze kans niet voorbijgaan! Roert u zich!
[modbreak: zoals al eerder en vaker hier gepost: Het international forum is er voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn. Vandaar dat het gehele draadje verhuisd is naar de Kletshoek]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hugo brouwer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2011 12:50 #1321832
door hugo brouwer
Beantwoord door hugo brouwer in topic niet vloeken he!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2011 13:18 #1321836
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic PVV
Moderators: Jerry Stam