Sallabas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 20:25 #1087781
door V700 register
Sallabas is gemaakt door V700 register
Hele geslaagde dag bij Sallabas vandaag! Goede ontvanst lekkere koffie en heerlijk ontbijtje ! voorzichtig begonnen met tectyl aan de onderkant maar viel erg mee, weinig roest, alleen op de boutjes etc. Tja hij is van 1998 Toch even goed ingesopt met tectyl en daarna anderen geholpen althans dat was de bedoeling.Twee uur gezocht naar een stiftje in een 945 motorcompartiment maar tot ieders verdriet niet terug gevonden. De man (RUUD) in kwestie was kleppen aan het stellen en was bang dat het stiftje in de olieleidingen was gevallen. Alles nagezocht maar niet gevonden. Zelfs de caterpan gecheckt op aanwezigheid ervan,maar niets gevonden. Enfin starten en wel lekker lopen.... Ik hoop dat de stift eerdaags uit het motorcompartiment valt en dat alles OK is. Jelmer was aanwezig en voor mij de eerste ontmoeting met hem en ik moet toegeven wel gezellig hoor. Eerst het monster aangehoord hebbende (2 backfires maar wel heftig) wat een mooie bak heeft hij ! Peter had even wat problemen met de verbinding tussen turbo en downpipe en het was best wel een hoop geklooi om de juiste stift/bout te zoeken om de aansluiting geheel dicht te krijgen. Hij ook weer op tijd naar huis om boodschappen te doen voor de verjaardag van z'n vrouw. Tussen de middag kwam een zus van een der gebroeders Sallabas met een enorme baal Turkse pizza's waar ik nu nog de smaak van in mijn mond heb. Fantastisch! Goede mannen met het autohart op de juiste plaats. Een herhaling waard lijkt me. Hein weer bedankt voor het lenen van wederom goed gereedschap. Hedwig , ik had mijn auto dicht op je mooie coupe gezet in de hoop dat er iets moois uit zou groeien maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dit niet gelukt is... Je auto zag er fantastisch uit en wordt nooit een 940.
Bas, Ton, en vele anderen bedankt voor de organisatie ! Als ik iemand vergeten ben dan spijt mij dat!
Bas, Ton, en vele anderen bedankt voor de organisatie ! Als ik iemand vergeten ben dan spijt mij dat!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 20:29 #1321301
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic verkeerde topic
Zie nu pas dat er al een topic geopend is voor de sleutel dag bij Sallabas. Sorry !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 20:30 #1321302
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correctie
Was idd gezellig! Maar waren geen backfires, maar was de launchcontrol
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 20:32 #1321303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic knip / plak.
Ries, knip jouw tekst effe, en plak die in een reactie in dat andere topic, dan kan deze weg (en op slot, wat ik nu ga doen, ten behoud van het overzicht..
)
Moderators: Jerry Stam