wunderschon
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2011 14:24 #1087671
door Constant Thomkins
wunderschon is gemaakt door Constant Thomkins
Gister was ik bij volvo in beesd voor de autokeuring van de volvo panamericana, die medio december van start gaat. Komt er een ongeloofelijk mooie 760 het terrein oprijden, ook voor de keuring.Blijkt van een deelnemer te zijn die deze auto onlangs via het internet in oostenrijk kocht, met 35000 km op de teller.Hoort mi in een museum en niet zo n rit te gaan maken door zuid amerika met de kans op heel veel steenslag. De eigenaar kon er niet mee zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-06-2011 14:35 #1320656
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Weet je ook welk nummer dat team had?
dat is dan de tweede 7 serie die mee rijdt.
En bij welk team hoor jij dan?
En bij welk team hoor jij dan?
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2011 14:57 #1320658
door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic team 92, dat rijdt met een
team 92, dat rijdt met een jeep en aanhanger, neemt gereedschap en onderdelen mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2011 15:45 #1320663
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic thomkins schreef:
Hoort mi
Een volvo moet rijden!!!thomkins schreef : Hoort mi in een museum en niet zo n rit te gaan maken door zuid amerika met de kans op heel veel steenslag. De eigenaar kon er niet mee zitten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2011 16:52 #1320670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zooo
Heftig man!
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
20-06-2011 11:04 #1320766
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Weet iemand van wie die 760 met 37000 km is?
Weet iemand van wie die 760 met 37.000 km is? Zoek voor de reis wel graag even contact met hem ivm mee te nemen delen. Dat we beide niet dezelfde onderdelen meenemen als het niet nodig is. ben ook benieuwd of het een 6 of 4 cilinder was.
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2011 13:43 #1320779
door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic wunderschon
Wytze,
ook komende zaterdag wordt er van iedere auto , met bemanning, een foto gemaakt voor het smoelenboek.Dat is dus afgeopen week ook gebeurd van de 760 , een keurig echtpaar van middelbare leeftijd.Via de organisatie kun je op deze manier in contact komen met dit echtpaar
.Ik had de indruk dat ze van oordeel waren, omdat de auto bijna nieuw is, onderweg niks nodig te hebben, het is immers een volvo.
Mijn eigen ervaring, ook met een volvo met heel weinig kms die zeer lang had stil gestaan, is geheel anders.Ga je rijden, dan gaat er binnen een maand of zes nogal wat stuk, ik herinner me nog levendig, onder meer, alle wiellagers vervangen te hebben .Ik stuurde je overigens ook een PB.groet
ook komende zaterdag wordt er van iedere auto , met bemanning, een foto gemaakt voor het smoelenboek.Dat is dus afgeopen week ook gebeurd van de 760 , een keurig echtpaar van middelbare leeftijd.Via de organisatie kun je op deze manier in contact komen met dit echtpaar
.Ik had de indruk dat ze van oordeel waren, omdat de auto bijna nieuw is, onderweg niks nodig te hebben, het is immers een volvo.
Mijn eigen ervaring, ook met een volvo met heel weinig kms die zeer lang had stil gestaan, is geheel anders.Ga je rijden, dan gaat er binnen een maand of zes nogal wat stuk, ik herinner me nog levendig, onder meer, alle wiellagers vervangen te hebben .Ik stuurde je overigens ook een PB.groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2011 16:49 #1320787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk mannen, het komt nu steeds dichterbij hè die datum.Ik volg in ieder geval alles op de voet.
Moderators: Jerry Stam