Wel &*^@!*@^!&* (beetje boos om niks , maar hoe kom ik aan een nieuwe kentekenplaathouder)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 08:43 #1087610 door V700 register
De auto staat netjes geparkeerd voor mijn deur. De plek ervoor is vrij, maar klein. Ik zit boven en hoor ineens een alarmerend gekraak. Er parkeert een S40 in het te kleine vak ervoor en hij rijdt te ver achteruit, tegen mijn voorbumper aan.
Ik loop naar buiten, maar de vogel is al gevlogen. De schade valt mee: alleen de bovenrand van de V700Vkentekenplaathouder heeft de strijd verloren. Moet gelijk wat aan gedaan worden, anders ben ik mijn plaat kwijt. Ik loop naar binnen met teveel adrenaline in het lijf om direct een briefje te maken. Ik ga dus eerst kort een mailtje beantwoorden (100 seconden werk) sturen met de gedachte om daarna het briefje te schrijven aan de vriendelijke volvovriend.
Terwijl ik een pen en papier aan het pakken ben hoor ik een auto starten. En je raadt het al: DE S40 RIJDT GEWOON WEG. Gelukkig zijn niet alle Volvo-rijders uit dit hout gesneden.
Maar om dit berichtje positief en opbouwend te eindigen: Hoe kom ik snel aan een nieuwe V700 plaathouder??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 09:26 #1320218 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bekend
'hier in de stad' heb ik al een paar keer iemand aangesproken, overigens niet op heterdaad tegen mijn eigen auto maar tegen die van diverse (over)buren. Het lijkt wel of men het niet doorheeft, terwijl ik binnen het gekraak duidelijk hoor. Altijd trekhaken.
Overigens, de V700Vkentekenplaathouder is niet zo heel erg sterk en kraakt er vrolijk en snel op los. Inmiddels heb ik toch maar een gewone eropzitten, die ook wat minder hoog is dus beter past om de ronding van de bumper. Ik snap niet dat die dingen niet van een soort van hard rubber gemaakt worden.
Voor een paar euro te koop bij iedere winkel waar iets van auto-onderdelen te koop is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 10:48 #1320221 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
kan er zó boos om worden maar het heeft totáál geen zin. Zo zijn de (meeste) mensen tegenwoordig, het interesseert ze geen hol.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 11:00 #1320223 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic idd
Tot het moment dat je tegen hun auto aan zit(ook al is hij inmiddels rijp voor de sloop) Dan is het hek van de dam, ik heb nog maar 1 keer mee gemaakt dat er iemand een briefje had achter gelaten omdat zij tegen de bumper aan was gekomen, en moest maar even contact opnemen met haar als ik wel of geen schade had, nou zat er een klein butsje in maar omdat ze een briefje had achter gelaten heb ik gezegd dat het zo wel goed was en heb haar bedankt voor het achterlaten van een briefje.
Ik spreek de mensen ook altijd aan als ze tegen een andere auto aan hebben gezeten, ik ben verkeers regeleaar van beroep tegen woordig dus ik zie heeel veel van dit soort gevallen en dan willen ze zo weg rijden.

als je in de buurt van emmeloord woont ik heb er 1 op reserve liggen die mag je over nemen van mij, maar wel het zelfde bedrag als wat ze bij de club kosten. ik koop er wel weer 1 op reserve als ik weer bij een club dinges ben.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 11:20 #1320224 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag?

budo schreef : Hoe kom ik snel aan een nieuwe V700 plaathouder??

Ik moet even kijken bij wie ze in de kofferbak liggen, maar meestal zijn ze gewoon verkrijgbaar op sleuteldagen, net als overige verenigings-artikelen.
Dus, over anderhalve week.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 11:38 #1320225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje ver
Sleuteldag zou mooi zijn, maar Alkmaar-Oud Gastel is 151 kilometer. Dan wordt het wel een dure houder:-(
Ik Ik moest vanochtend toch naar de dealer hier en heb inmiddels een nieuwe houder, zonder verenigingsnaamerop natuurlijk. Maar dat komt wel weer bij een volgende sleuteldag in Noord-Holland!
Ik ben het sjagerijn kwijt, vanochtend naast de kentekenplaat ook nog een nieuwe balg op de Cluise-control geplaatst en ga nu lekker aan de koffie.
Er zijn gelukkig nog genoeg aardige mensen in de wereld!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 12:08 #1320227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zeker
"""Er zijn gelukkig nog genoeg aardige mensen in de wereld!"""

Die zijn er zeker nog, soms moet je ver zoeken maar ze zijn er nog, nu maar hopen dat die knuppel niet weer bij je auto in de buurt komt.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 21:11 #1320298 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep!
Ik heb al verschillende deuken en soms zelfs scherpe putten in de carosserie. Allemaal in NL gebeurt, niet in B. Ik weet niet wat men in NL bezielt. Ik krijg de indruk dat er een soort van "kift" heerst in NL vwb mooie auto's. Als je je dure Ferrari of Porsche in Duitsland parkeert krijg je hem terug met vette vinders op de ruiten. In NL zitten er dan krassen op.
Ik kan hier ook zo kwaad om worden.
Robert

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-06-2011 21:18 #1320299 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Gebeurt vaker
Agh, het is mij ook vaak genoeg gebeurt..zelfs 2x in 1 week.
Eerst een druk in de deur RA onderin in mijn wagen, door iemands bumper of trekhaak.
Een dag later een druk in mijn spatbord RV.
Zitten er nog steeds in en heb nooit iets gehoord van iemand of het "ongeluk" zelf.
Ondertussen wel een andere deur in het hok staan, maar die moet er nog steeds in..en spatborden ook al gezocht..maar vaak net zo erg of zelfs erger.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2011 21:57 #1320307 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic statistieken
Bij 6 deur-open-halserigheid-deukjes, twee nummerplaathouders, één achterbumperhoekstreep en drie voetbalvegen, ben ik gestopt met turven, ergeren en boosworden.... Het is niet anders, hoe triest, onbeleefd en slordig ook. Het geeft rust je er niet meer druk over te maken, al begrijp ik alle gevoelens erbij zeer goed.
Als het voor mij neus gebeurt, los van welke auto ik zie, zeg ik er wat van. Niet zonder resultaat overigens.

Moderators: Jerry Stam