cosmeticadag Roosendaal/Oudgastel?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt voor het compliment,
Ton en ik hebben ook genoten en ook Leen (van Leko Car Care) was tevreden over deze dag.
Kortom, voor beide partijen voor herhaling vatbaar, we zijn al aan het kijken naar een dag in oktober.........
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Ik vond het een leuke dag, veel gekletst en autos gekeken.
Niet aan poetsen toegekomen maar dat is altijd mijn probleem al geweest.
Ik heb in ieder geval nu de spullen achterin liggen en dat geeft toch al een goed gevoel.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet kleien, poetsen, waxen etc.etc.
Achterin gaan ze wel lang mee.
We hebben inderdaad een leuke dag gehad, goede broodjes, lekkere koffie en veel, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geouwe.........
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
De clinic was dat wat ik er van had verwacht, een duidelijke uitleg wat je met welke middelen zou kunnen doen. En ook in praktijk laten zien wat dan het effect is.
Ik dacht altijd goed gepoetst te hebben, maar na een half uurtje kleien, polishen en waxen van de kofferdeksel, blijkt er toch heel veel verschil te zijn met de rest van de net gewassen auto.
En laten we in een afsluitend gesprek nog te horen krijgen dat hij ons graag volgend jaar weer terug ziet !!!
Ton en Maarten, je hebben weer gezorgd voor een mooie lokatie.
Ik wens jullie hetzelfde plezier bij Sallabas. Als ik enigzins de kans krijg, kom ik nog even langs ............
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Henk,henk 940LPT schreef : Kan iemand vertellen wat de gemiddelde poetser niet goed doet ? Denk namelijk dat ik het (ook) niet op de juiste manier doe
Vlg mij kun je niet "fout" poetsen.
Het is anders. Normaal was ik altijd de auto en zet deze van tijd tot in de was. Het aangeboden alternatief is een, voor mij althans, een 4 stappen plan.
Dus wassen, kleien, polishen en waxen. Ik ken mijn eigen poetsresultaat en dit geeft gewoon een beter resultaat. Normaal blijven er druppels op de motorkap liggen, nu glijden ze er gewoon vanaf.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat laatste geldt ook voor zijn achterklep! Hebben we met 4 man op zitten kijken, tevens heeft Jan een helpende hand geboden rondom het kenteken. De druppels glijden daar ook vanaf, zo glad als een spiegel. Zag er prachtig uit.Willem V. schreef :
Henk,henk 940LPT schreef : Kan iemand vertellen wat de gemiddelde poetser niet goed doet ? Denk namelijk dat ik het (ook) niet op de juiste manier doe
Vlg mij kun je niet "fout" poetsen.
Het is anders. Normaal was ik altijd de auto en zet deze van tijd tot in de was. Het aangeboden alternatief is een, voor mij althans, een 4 stappen plan.
Dus wassen, kleien, polishen en waxen. Ik ken mijn eigen poetsresultaat en dit geeft gewoon een beter resultaat. Normaal blijven er druppels op de motorkap liggen, nu glijden ze er gewoon vanaf.