cosmeticadag Roosendaal/Oudgastel?

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 17:55 #1087542 door Ries van Lomwel
cosmeticadag Roosendaal/Oudgastel? is gemaakt door Ries van Lomwel
Tjonge Tjonge wat een gezellige dag bij vd Heuvel bedrijfswagens ( cover-up voor een waanzinnig gezellige tent met alles erop en eraan...) Geleerd dat ik na 35-40 jaar poetsen altijd alles verkeerd heb gedaan en met de hulp van Meguiars (als je het zo uitspreekt) het resultaat veel beter kan zijn. Kleien, poetsen en lekker kletsen met gelukkig toch een harde kern van deze mooie vereniging. Ton, Maarten bedankt voor een leuke dag waarin Michael van Hensbergen met enorme vakkennis op alle vier de deuren alle deukjes heeft weggehaald op de groene en ik nu helemaal niet meer bij de AH wil parkeren met de kans op deukjes. Enfin nog 'even' de deuk op de D-stijl laten doen,( op de vouw) want dat durf ik niet echt zelf en dan de roofrails aan de bestuurderskant die achter geoxideerd is. Moet daar de complete hemel eraf of kan je via de losgmaakte zijkanten van de hemel bij de bouten van de rails? Dat laatste lijkt me makkelijker ik heb een mooi roofrailtje bij de sloop gehaald)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 20:18 #1319838 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Ries,
bedankt voor het compliment,
Ton en ik hebben ook genoten en ook Leen (van Leko Car Care) was tevreden over deze dag.
Kortom, voor beide partijen voor herhaling vatbaar, we zijn al aan het kijken naar een dag in oktober.........

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 11:50 #1319883 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Leuk
Ik was eerst trots dat mijn V90 als demonstratieauto werd uitgekozen tot ik in de gaten had dat dat juist was vanwege achterstallig poetswerk.
Ik vond het een leuke dag, veel gekletst en autos gekeken.
Niet aan poetsen toegekomen maar dat is altijd mijn probleem al geweest.
Ik heb in ieder geval nu de spullen achterin liggen en dat geeft toch al een goed gevoel.

Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 12:11 #1319885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alleen maar...
achterin laten liggen Piet is niet de oplossing.
Je moet kleien, poetsen, waxen etc.etc.
Achterin gaan ze wel lang mee.
We hebben inderdaad een leuke dag gehad, goede broodjes, lekkere koffie en veel, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geouwe.........

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 18:26 #1319936 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Waar ik me graag................
bij aansluit. Hartstikke leuke dag, inderdaad meer ge-OHd dan gepoetst, maar wat geeft dat? Ton, Maarten en natuurlijk gastbedrijf van den Heuvel, het was een fijne Volvo dag, dus allemaal bedankt.
Groeten, Jan.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 20:24 #1319951 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Prima vermaakt
Een pracht lokatie met veel ruimte, waar een gepassioneert autoliefhebber aan het roer staat, gelet op de vele automobielen waar overal toch een vrij "dikke" motor in zat.
De clinic was dat wat ik er van had verwacht, een duidelijke uitleg wat je met welke middelen zou kunnen doen. En ook in praktijk laten zien wat dan het effect is.
Ik dacht altijd goed gepoetst te hebben, maar na een half uurtje kleien, polishen en waxen van de kofferdeksel, blijkt er toch heel veel verschil te zijn met de rest van de net gewassen auto.
En laten we in een afsluitend gesprek nog te horen krijgen dat hij ons graag volgend jaar weer terug ziet !!!
Ton en Maarten, je hebben weer gezorgd voor een mooie lokatie.
Ik wens jullie hetzelfde plezier bij Sallabas. Als ik enigzins de kans krijg, kom ik nog even langs ............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 22:12 #1319962 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
Kan iemand vertellen wat de gemiddelde poetser niet goed doet ? Denk namelijk dat ik het (ook) niet op de juiste manier doe

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 22:26 #1319965 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic inderdaad
Dat heeft Leen Koster, van LEKO, op een perfecte manier op deze goed georganiseerde dag uitgelegd. Informeer anders even, mob. 0653220420 , <a href="mailto:info@lekocar.nl">info@lekocar.nl  

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 22:52 #1319969 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Anders ....

henk 940LPT schreef : Kan iemand vertellen wat de gemiddelde poetser niet goed doet ? Denk namelijk dat ik het (ook) niet op de juiste manier doe

Henk,
Vlg mij kun je niet "fout" poetsen.
Het is anders. Normaal was ik altijd de auto en zet deze van tijd tot in de was. Het aangeboden alternatief is een, voor mij althans, een 4 stappen plan.
Dus wassen, kleien, polishen en waxen. Ik ken mijn eigen poetsresultaat en dit geeft gewoon een beter resultaat. Normaal blijven er druppels op de motorkap liggen, nu glijden ze er gewoon vanaf.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2011 23:15 #1319972 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt helemaal !

Willem V. schreef :

henk 940LPT schreef : Kan iemand vertellen wat de gemiddelde poetser niet goed doet ? Denk namelijk dat ik het (ook) niet op de juiste manier doe

Henk,
Vlg mij kun je niet "fout" poetsen.
Het is anders. Normaal was ik altijd de auto en zet deze van tijd tot in de was. Het aangeboden alternatief is een, voor mij althans, een 4 stappen plan.
Dus wassen, kleien, polishen en waxen. Ik ken mijn eigen poetsresultaat en dit geeft gewoon een beter resultaat. Normaal blijven er druppels op de motorkap liggen, nu glijden ze er gewoon vanaf.

Dat laatste geldt ook voor zijn achterklep! Hebben we met 4 man op zitten kijken, tevens heeft Jan een helpende hand geboden rondom het kenteken. De druppels glijden daar ook vanaf, zo glad als een spiegel. Zag er prachtig uit.

Moderators: Jerry Stam