Dank voor jullie tips!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2011 09:59 #1319563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoekrobots

Hallo John Peter,
ik zie nergens codes voor de indexering door zoekrobots. wellicht handig om die er nog een bij te zetten.
Op deze website staat op eeneenvoudige manier beschreven hoe dat kan:  <a href=" www.webcursus.woelmuis.nl/vinden.html "> www.webcursus.woelmuis.nl/vinden.html

Groeten Rudiger

ps. ik heb nog steeds een reservwiel liggen voor je , heb je die nog nodig?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2011 10:23 #1319565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meta en reservewiel
Dag Rudiger
Bedoel je het onderstaande? Zou in principe op elke pagina moeten staan maar ik zal veiligheidshalve dat nog per pagina nalopen.Voor elke pagina wordt een deel van de woorden vervangen zodat ook de juiste informatie op de juiste zoekterm slaat. Ben me door de nodige SEO documenten van Google&amp;Co aan het worstelen maar het duurt een paar dagen voor ik de webmastertools van Google "gevuld" terugkrijg. Maar het gevonden worden is lastig, zelfs als ik zoek op johnpeter dan kom ik na een hele hoop "john peter (s)"Een vraag die ik over een paar dagen bij Google ga neerleggen...
Wat het reservewiel betreft: straal vergeten, maar ik ben de laatste maanden nauwelijks uit Groningen weggeweest. Donderdag heb ik een lunchafspraak in Haarlem en ga daarna richting Utrecht. Ik weet niet of we die dag kunnen afspreken?
Laat maar lezen of bel me maar op 0650 65 35 38
Hoop je gauw te zien!JohnPeter

De H1 wordt ook gebruikt dat is de titel/samenvatting in het eerste blok. Ook de interne verwijzingen komen nu goed door bij google. Wat ik nog moet uitvogelen (verwacht geen problemen) is of het plaatsen in de editable content de zoekroutine verstoord. Heb de site pas gisteren formeel aangemeld bij google (bleek achteraf....) dus een en ander kan nog een dag of wat duren; als het zover is ga het forum raadplegen, maar zelf uitvogelen is leuk om te doen.
---- uit de landingspagina, bekeken in de opera browser ---
&lt;/script&gt;
&lt;meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /&gt;
&lt;!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" --&gt;
&lt;title&gt;Landingpage NL JohnPeter!&lt;/title&gt;&lt;!-- InstanceEndEditable --&gt;
&lt;!-- InstanceBeginEditable name="sleutelwoorden" --&gt;
&lt;metaname="keywords" content="advies, MKB, mkb advies, interim management, werving en selectie, HRM, detacheringen, oost groningen, groningen, jp, johnpeter, elverding, meeden"/&gt;&lt;!-- InstanceEndEditable --&gt;
&lt;!-- InstanceBeginEditable name="inhoudsbeschrijving" --&gt;&lt;metaname="description" content="Advies voor kleine en middelgrote organisaties"/&gt;&lt;!-- InstanceEndEditable --&gt;

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam