Wie ziet de uitdaging
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 16:31 #1087353
door V700 register
Wie ziet de uitdaging is gemaakt door V700 register
Beste Volvo liefhebbers Nu toch echt lid geworden van de club na 2 jaar rond gekeken te hebben op het forum heb ik dan toch de knoop door gehakt en ben ik lid geworden. Nu zit ik er aan te denken om morgen bij Nordicare langs te komen voor de gezelighijd en omdat mijn volvo een probleem heeft nu is de vraag kan ik langskomen en zo ja hoe laat en is er iemand die uitdaging ziet in het volgende probleem wellicht al eerder is besproken wil mijn 760 nog niet doen wat ik wil Ik heb er ondanks een andere motor in gezet een B230f incl. kabelboom Wat de auto zoal doet is het volgende Er zit een hikje in zowel op gas als benzine dus dit moet een ontstekings probleem zijn En hij blijf stationaire niet goed lopen (meden door de hik)Wat ik allemaal al heb gedaan Bougies vervangen Rotor plus verdeler vervangen Bougiekabels vervangen Bobinekabel vervangen Bobine vervangen Lmm vervangen sisklep vervangen en schoongemaakt Temperatuur sensor vervangen Gasklepsensor vervangen (ook opnieuw afgesteld)Ontstekings ecu vervangen Brandstof ecu vervangen Bdp sensor vervangen Pingelsensor vervangen Klepspeling gecontroleerd Distributie is vervangen (staat op tijd)Beide krukaskeringen vervangen Eind trap ontsteking vervangen Ik heb alle signalen die naar de computer gaan doorgemeten en kloppen allemaal Ik weet het nu echt niet meer dus mocht er mensen zijn die dit als een uitdaging zien dan mogen ze zich die dag helemaal uitleven Graag hoor ik of die mogelijk heit er is en of er mensen zijn die willen kijken Grt Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 16:40 #1318866
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic langskomen of sleutelen?
Wat ik hier soms lees is dat er formulieren zijn die je moet invullen met de klus die je wilt doen. Dan is er iemand die een draaiboek maakt om alles goed te laten verlopen want er zijn meerdere leden die een klus willen uitvoeren
Maar langskomen mag toch altijd wel?
Maar langskomen mag toch altijd wel?
- M.O.D. Bauer (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 16:44 #1318867
door M.O.D. Bauer (GAST)
Beantwoord door M.O.D. Bauer (GAST) in topic ja langskome mag heb ik ook
ja langskomen mag heb ik ook begrepen.Ik ga er morgen sleutelen.
Heb je wel een codes uitgelezen?
Heb je wel een codes uitgelezen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 16:50 #1318868
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thom
Thom, "TGTF", volgens mij ook een Tom, organiseert de sleuteldag bij Nordicar. Je zou even met hem kunnen overleggen. Er wordt inderdaad een planning/draaiboek gemaakt, maar wellicht is er nog wat te regelen. Meestal zijn de bruggen bezet, maar ik denk dat je niet nodig hebt. Als je op de gebruikersnaam van TGTF klikt, kun je doorklikken naar zijn gegevens (die je als medelid kunt inzien). Wellicht kun je m op die manier nog spreken voordat de sleuteldag voorbij is.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 18:36 #1318876
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re..
Thom,
ik heb al eens aangeboden om een blik te werpen op je auto(omdat mijn zus in Purmerend woont) maar daar ben je verder niet op ingegaan. Ze woont op de Diligencehof dus das nie ver bij je vandaan. Als ik weer een keer die kant op ga dan meld ik me wel weer.
Succes in HHW
ik heb al eens aangeboden om een blik te werpen op je auto(omdat mijn zus in Purmerend woont) maar daar ben je verder niet op ingegaan. Ze woont op de Diligencehof dus das nie ver bij je vandaan. Als ik weer een keer die kant op ga dan meld ik me wel weer.
Succes in HHW
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2011 20:46 #1318892
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo leon
Dat is mij
Hallo leon
Dat is mij helemaal ontgaan sorry daarvoor
mocht je weer in de buurt komen dan hoor ik het wel grt Thom
Dat is mij helemaal ontgaan sorry daarvoor
mocht je weer in de buurt komen dan hoor ik het wel grt Thom
Moderators: Jerry Stam