Tourrit lustrum Zuid Holland

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2011 23:16 #1318297 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoorden
Ik sluit me graag aan bij alle voorgaande "sprekers"! Dank voor het vertrouwen van de deelnemers die zich massaal hebben ingeschreven! Wij hebben er als organisatie ook enorm van genoten. Niet alleen de dag zelf, maar ook alle voorbereidingen, de "proefritten", de borrels enz. En ook het flesje wijn van het bestuur voelt goed!!

J D Jansen schreef : Bij deze schrijf ik alvast in voor de rit in 2012

Dan zullen de antwoorden ook wel op tijd ingeleverd worden. . . . 
Rob K

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2011 07:45 #1318316 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Hulde aan het HOC
Heel strak georganiseerd, goede koffie en appeltaart, alleen jammer dat er in de regels stond dat er niet ge-ohd mocht worden. Want dan had ik zeker gewonnen  Bij de Banaan nog een clublid kunnen helpen aan KVS want die stond echt helemaal droog. Ik hoop dat dat goed afgelopen is. Ik heb nog een aantal foto's gemaakt met de GSM van moeders. Vanavond eens kijken of dat wat is geworden.
Groet 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2011 23:34 #1318451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad een geslaagde rit,
Inderdaad een geslaagde rit, door een mooie omgeving, met leuke proeven. Enkel jammer dat ik de prijsuitreiking niet meer heb kunnen meemaken omdat ik eerder weg moest.
Ik en mijn vader hebben het erg naar ons zin gehad.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 17:03 #1318508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsunami
Toch nog even vermelden.
Een absoluut kippenvelmoment kreeg ik afgelopen zondagmorgen om ca 10.30 uur toen alle deelnemers achter elkaar de parkeerplaats op kwamen rijden. Door een misverstand stond iedereen op de verkeerde plaats te wachten, vandaar dat deze "volvo-mob" kon ontstaan. Ook het volstromen van de grote parkeerplaats met uitsluitend bakstenen en hun verwanten was adembenemend!
Jammer dat ik geen camera's had opgesteld! We zouden het eigenlijk eens moeten organiseren, levert een prachtig you-tube filmje op!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 18:33 #1318515 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo Mob
Zou inderdaad wel een mooi filmpje opleveren en heeft volgens mij ook nog geen ene autoclub of merk gedaan.
Zie je het al voor je , (wel eerst even ergens een groot plein/parkeerplaats  regelen) en er komen dan vanuit allerlei hoekjes en straten diversen volvo het plein oprijden  uiteraard dan alleen de Volvo's hier van de site en dan ook nog eens per type .
Dan ook nog even een TV zender erbij  de Volvo club is gelijk overal bekend.
Zal een moeilijke opgave worden Rob .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2011 18:41 #1318520 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lustrumfeest?
Lijkt me niet zo moeilijk te organiseren. Denk bijvoorbeeld maar aan het Lustrumfeest dat zaterdag 3 september a.s. op het terrein van de Volvoimporteur in Beesd zal plaatsvinden. Ik hoop dat nu nog meer rijders zullen deelnemen.

Moderators: Jerry Stam