Gesteggel met de sloper over dynamo's
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2011 16:07 #1087225
door Peter van Luijk
Gesteggel met de sloper over dynamo's is gemaakt door Peter van Luijk
Het volgende is het geval. Ik heb bij de sloper een bosch 100A gehaald voor 50 euro met garantie op functioneren. Echter moest ik 20 euro borg betalen voor mijn denso 100 A perfect functionerende dynamo die ik terug krijg als ik die denso inlever. Zij hebben dit niet in de mailovereenkomst aangegeven en mijn vader, die de bosch ophaalde, voor het blok gezet. Die heeft dus netjes die 20 euro afgegeven. Dit moet ik nu oplossen. Het is natuurlijk een beetje onzinnig, want die denso wil ik als reserve houden, anders voor een normale goede prijs verkopen.
Ik lever dus liever niets bij de man in en wilde gewoon de bosch dynamo afnemen. Dit lijkt niet te gaan werken en ben dus eigenlijk op zoek naar een compleet afgedankte, niet meer functionerende dynamo welke ik daar in kan leveren. Heeft iemand een afgedankte die mij mijn 20 euro terug gaat helpen?
Ik hoop het, dan heb ik weer een goede band met de gebroeders opdam, welke ik over het algemeen erg prettig vind werken.
Groet
Peter
Ik lever dus liever niets bij de man in en wilde gewoon de bosch dynamo afnemen. Dit lijkt niet te gaan werken en ben dus eigenlijk op zoek naar een compleet afgedankte, niet meer functionerende dynamo welke ik daar in kan leveren. Heeft iemand een afgedankte die mij mijn 20 euro terug gaat helpen?
Ik hoop het, dan heb ik weer een goede band met de gebroeders opdam, welke ik over het algemeen erg prettig vind werken.
Groet
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2011 16:12 #1317966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan effe kijken.
Ik kan effe voor je kijken, ik heb er volgend mij nog eentje liggen....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2011 20:21 #1317998
door V700 register
Als Bas er geen heeft heb ik er nog 1tje in Warmenhuizen liggen. We zien elkaar sowieso bij Nordicar, of is dat te laat ?
Groet Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic ik ook
Als Bas er geen heeft heb ik er nog 1tje in Warmenhuizen liggen. We zien elkaar sowieso bij Nordicar, of is dat te laat ?
Groet Rudiger
Moderators: Jerry Stam